فناوری و تکنولوژی

این مرسدس‌بنز دست کمی از یک هواپیما ندارد!

خرید فالوور از سایت اینبو

کلایو ساتون مستقر در بریتانیا از نسخه فوق لوکس نهایی مرسدس بنز اسپرینتر رونمایی کرده است که آن را به یک تجربه هواپیمای ممتاز تشبیه می کند.

به گزارش سرگرمی روز، بدون شک مهمترین قسمت یک سوئیت هواپیمای لوکس یا ممتاز، صندلی های آن است. برای اینکه این اسپرینتر تا حد امکان لوکس و شیک باشد، کلایو ساتون هفت صندلی را در روکش چرمی سفارشی با زیرپایی های کاملا برقی، گرمایش و تهویه و عملکردهای ماساژ تعبیه کرد. این تنظیمات را می توان از طریق یک صفحه نمایش لمسی خاص انجام داد.

صندلی های درجه یک در هواپیماها نیز حفظ حریم خصوصی را در اولویت قرار می دهند، بنابراین این اسپرینتر خاص شامل یک دیواره کنترل الکترونیکی است که محفظه مسافر را از ردیف جلو جدا می کند. شیشه های رنگی همچنین به افراد کمک می کند تا داخل کابین را نبینند. یک جفت تلویزیون 43 اینچی با اتصال Apple TV و HDMI وجود دارد. یکی از امکانات مرسدس که نمی توانید در هواپیما پیدا کنید، پلی استیشن 5 است.

تزئینات چوبی، کفپوش های جیر و مخملی به حس لوکس کابین می افزاید. وای فای داخلی، سقف شیشه ای پانوراما بزرگ و دو یخچال در اسپرینتر تعبیه شده است.

مجموعه ممتاز این شرکت در Priv Lounge در بریتانیا به نمایش گذاشته شده است. قیمت این خودرو از 300 هزار دلار (معادل 18 میلیارد تومان) به اضافه مالیات شروع می شود.

این مرسدس بنز کمتر از یک هواپیما نیست!

این مرسدس بنز کمتر از یک هواپیما نیست!

این مرسدس بنز کمتر از یک هواپیما نیست!

این مرسدس بنز کمتر از یک هواپیما نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا