سبک زندگی

این نوع لبنیات ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد

خرید فالوور از سایت اینبو

شواهد معتبری وجود دارد که از ارتباط بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 حمایت می کند، اما این شواهد محدود است.

به گزارش مهر، به گفته محققان، مصرف 2 فنجان یا 3 وعده ماست در هفته حداقل مقدار ماستی است که باید برای برآورده شدن ادعای سالم مصرف این ماده غذایی مصرف شود.

شواهد علمی معتبر ارتباط آماری معنی داری را بین کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و ماست به عنوان یک غذا، صرف نظر از محتوای چربی یا قند نشان می دهد.

خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را می توان با تغییر سبک زندگی کاهش داد، بنابراین کارشناسان به مصرف کنندگان هشدار می دهند که فکر نکنند ماست تنها راه حل برای کاهش این خطر است.

دکتر جان مایلز، متخصص غدد در دانشگاه کانزاس، می‌گوید: «ماست نباید به عنوان یک محلول دارویی در نظر گرفته شود که به خودی خود بدون توجه یا تلاش خاصی احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند».

محققان بر این باورند که کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 بسیار پیچیده تر از افزایش مصرف ماست است و نیاز به تغییر سبک زندگی و دارو دارد.

توصیه های رایج شامل افزایش فعالیت بدنی با شدت متوسط، کاهش زمان بی تحرکی، کاهش مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده و غذاهای فرآوری شده، کاهش مصرف قند و کربوهیدرات، حفظ وزن طبیعی بدن یا کاهش 5 تا 10 درصد از وزن بدن، کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب است. . برای شما.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا