سبک زندگی

این وضعیت عمر انسان را کاهش می‌دهد

خرید فالوور از سایت اینبو

همه می دانند که خواب بر سلامت ما تأثیر می گذارد، اما چند نفر از ما خواب خود را کنترل می کنیم؟ وضعیت خواب می تواند تأثیرات عمیقی نه تنها بر کیفیت خواب، بلکه بر سلامت طولانی مدت داشته باشد. در واقع، در بدترین حالت، وضعیت بد خوابیدن می تواند به آرامی عمر شما را کوتاه کند.

علیرغم تأثیری که وضعیت خواب می تواند بر شرایطی مانند زوال عقل و بیماری قلبی داشته باشد، تحقیقات محدودی بر روی درد متمرکز شده است. اما کمردرد تنها یکی از علائم کم خوابی است.

سامی مارگو، فیزیوتراپیست، متخصص خواب و نویسنده کتاب راهنمای خواب خوب توضیح می دهد که وضعیت خواب می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت کلی، راحتی و کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد. هر موقعیت و موقعیتی مزایا و معایب خود را دارد و درک آنها می تواند به شما کمک کند الگوهای خواب خود را برای سلامتی خود تنظیم کنید.

دکتر کت لدرل دانشمند و نویسنده کتاب حس خواب است. وی خاطرنشان می کند که عوامل سبک زندگی در طول روز معمولاً عامل ایجاد مشکلات وضعیتی در شب هستند.

کاری که در طول روز انجام می دهید معمولاً باعث درد و ناراحتی در هنگام خواب در شرایط خاص می شود. یکی از رایج ترین عوامل موثر، سبک زندگی بی تحرک است، بنابراین حرکت منظم در طول روز مهم است و تأثیر مستقیمی بر خواب و سلامت انسان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا