سبک زندگی

با این روش طبیعی میگرن را درمان کنید

خرید فالوور از سایت اینبو

میگرن تقریباً از هر 10 نفر یک نفر را مبتلا می کند. با کمال تعجب، میگرن شایع ترین شکایت در بیست مورد است که افراد را به تلاش برای درمان این بیماری سوق می دهد.

به گزارش سرگرمی روزانه، اگر میگرن دارید، علائم زیر را نیز خواهید داشت:

غلغلک دادن سر

_حالت تهوع

_استفراغ

_بی‌حس

احتراق

_سرگیجه

حساسیت به نور، صدا و بو (یا همه)

دردی که از 2 تا 72 ساعت طول می کشد

چرا میگرن شروع می شود؟

برای 10 درصد افرادی که به میگرن مبتلا می شوند، مطمئن هستم که از خود می پرسند “چرا من؟” و به این فکر می کنند که سرشان را به دیوار بکوبند.

ببینید آیا هر یک از موارد ذکر شده به نظر می رسد که در شرایط شما صدق می کند یا خیر، اگر چنین است، ممکن است بخواهید قبل از شروع برخی موارد را مرور کنید.

استرس می تواند یک علت بسیار مهم باشد. گرفتگی عضلات می تواند به عنوان یک سردرد استرسی شروع شود و در همان زمان به میگرن تبدیل شود. آلرژی می تواند باعث یک واکنش زنجیره ای شود که با میگرن همراه است.

کمبود مواد معدنی و ویتامین ها نیز می تواند باعث میگرن شود. شایع ترین علت عدم تعادل آب و الکترولیت است. اینگونه نمی تواند منجر به سردردهای بد و میگرن شود.

گروه بزرگ D (کمبود آب):

بدیهی است که حتی اگر مقدار زیادی آب بنوشید، باز هم می توانید آب خود را از دست بدهید و این به این دلیل است که وقتی الکترولیت های بدن شما کم است، بدن با الکترولیت ها کار می کند تا از شر آب اضافی خلاص شود.

آنها به این تعادل هموستاز می گویند. همچنین اعتقاد بر این است که میگرن می تواند باعث کم آبی بدن شود. اگر اینطور باشد، یک چرخه معیوب آغاز خواهد شد.

کمبود آب باعث میگرن می شود که باعث پاکسازی بیشتر بدن و ایجاد میگرن می شود. در بخش سلامت هیدراته، گفتیم که تعجب آور نیست که چند روز طول بکشد تا بدن شما برای یافتن تعادل هیدراتاسیون کافی تلاش کند.

گروه بزرگ E (الکترولیت ها):

اکنون مشخص شده است که الکترولیت های بدن شما مواد معدنی هستند که دارای بار الکتریکی مثبت هستند. وظایفی که این الکترولیت ها مسئول کمک به انجام برخی از بزرگترین فرآیندهای بدن هستند.

از جمله حفظ عملکرد عصبی، تنظیم سیستم قلبی عروقی و تنظیم عملکرد عضلات. یکی دیگر از مواد معدنی که نقش مهمی در تمامی این مواد دارد، منیزیم است. منیزیم یک ضد التهاب طبیعی است.

تصور می شود که میگرن یک پاسخ التهابی است. حل این مشکل نیاز به نمک با کیفیت دارد که در مورد معجون جادویی توضیح دادیم.

منیزیم حاصل از نمک به مبارزه با صدا و التهاب در ذهن شما کمک می کند.

چگونه با این نوشیدنی خانگی ساده در 5 دقیقه از شر میگرن خلاص شوید:

آب لیمو با نمک می تواند میگرن را در چند دقیقه تسکین دهد:

اطلاعات شگفت انگیزی کشف شده است که ممکن است به میگرن کمک کند.

ظاهرا یک روش طبیعی وجود دارد که می تواند در چند دقیقه میگرن را متوقف کند.

یک معجون پر از جادو آماده کنید.

عناصر:

اب

آب لیمو

دو قاشق چایخوری نمک.

مواد را مخلوط کرده و چند دقیقه صبر کنید.

نکاتی که در انتخاب مواد اولیه باید به آن توجه کنید این است که نمک باید با کیفیت باشد. نمک دریایی هیمالیا صورتی نوع خوبی است که به دلیل 80 ماده معدنی موجود در آن (از جمله منیزیم) بسیار مفید است و سطح سروتونین را افزایش می دهد.

این همچنین به تسکین درد و التهاب کمک می کند.

درمان میگرن با لیمو و نمک هیمالیا:

استفاده از لیمو و نمک هیمالیا روی سر می تواند میگرن را متوقف کند. در اولین نشانه سردرد، این معجون را بنوشید.

دمای مخلوط باید با دمای اتاق یکسان باشد. شما باید احساس کنید که سردرد در عرض چند دقیقه پس از نوشیدن کل فنجان ناپدید می شود.

چرا این درمان خانگی موثر است؟

همانطور که گفته شد، بیشتر سردردها می تواند ناشی از عدم تعادل آب و الکترولیت باشد. نمک کریستال هیمالیا با الکترولیت ها ۸۴ ماده معدنی مختلف را به بدن می رساند و تعادل آب بدن را بازیابی می کند.

لیمو فواید زیادی برای سلامتی دارد و سرشار از ویتامین است و می تواند با تقویت عملکرد کبد به عنوان سم زدایی طبیعی مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند به طور موثر سموم را از بین ببرد و به رفع علائم سردرد کمک کند.

سایر فواید نمک هیمالیا و لیمو:

مخلوط لیمو و نمک به بازیابی تعادل قلیایی طبیعی بدن کمک می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند، سطح انرژی را افزایش می دهد و سطح سروتونین را متعادل می کند، که می تواند به تنظیم خلق و خوی کمک کند.

بدون تغییر رژیم غذایی، 90 درصد از همه افراد در طول زندگی خود فشار خون بالا خواهند داشت.

به خصوص در رابطه با این واقعیت که فشار خون انسان معمولاً با افزایش سن کاهش می یابد. اکثر متخصصان معتقدند که رژیم های غذایی سرشار از سدیم به این وضعیت کمک می کند. بیشتر آمریکایی ها سدیم زیادی می خورند.

رژیم غذایی استاندارد آمریکایی می تواند بین 3000 تا 8000 میلی گرم سدیم در روز باشد که 80 درصد سدیم آن از غذاهای فرآوری شده و نمک اضافه شده تامین می شود. به عنوان مثال، یک وعده غذای خوب حاوی حدود 810 میلی گرم سدیم است.

یک چهارم وعده بزرگ پنیر و سیب زمینی سرخ شده حاوی 1800 میلی گرم سدیم است. رستوران ها طعم غذا را برای افزایش طعم ترجیح می دهند، همچنین تشنگی ایجاد می کنند و فروش نوشیدنی را افزایش می دهند.

ارتباط نمک با بیماری قلبی، میگرن:

افرادی که مبتلا به میگرن یا بیماری منیر هستند باید بسیار مراقب سدیم باشند. غذاهای سرشار از سدیم می توانند باعث سردرد شوند. افراد مبتلا به میگرن مزمن دو برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به فشار خون بالا هستند.

یک رژیم غذایی با سدیم بالا نیز ممکن است با تحریک سلول های Th17 به التهاب عمومی کمک کند.

نمک سفید بدون مواد معدنی موجود در غذاهای فرآوری شده و نمکدان ها می تواند عاملی در ایجاد شرایط خودایمنی باشد. همانطور که در بخش سلامت مرطوب خواندید، تحقیقات نشان داده است که در حالی که سطوح سدیم در خون ممکن است افزایش نیابد، سطح سدیم در بافت‌های لنفاوی ممکن است افزایش یابد، که می‌تواند باعث واکنش خود ایمنی شود.

در واقع، ما فقط به مقدار کمی سدیم نیاز داریم تا بدنمان به درستی عمل کند، تخمین زده می شود که اگر روزانه حدود 500 میلی گرم دریافت کنیم که به طور طبیعی در تمام غذاهایی که می خوریم وجود دارد.

برای سلامتی خود نیازی به افزودن نمک نداریم. قبایل بدوی و دوربین احتمالاً بین 400 تا 800 میلی گرم سدیم در رژیم غذایی خود دریافت می کردند، بدون اینکه نمک روزانه در دسترس باشند. امروزه، انجمن های بهداشتی توصیه می کنند هرگز بیش از 1500 میلی گرم در روز مصرف نکنید.

در اینجا چند نکته برای یادآوری وجود دارد:

1- صبور باشید.

وقتی سدیم را کاهش می دهید، دو ماه، شاید سه ماه طول می کشد تا به آن عادت کنید. آنها در پایان طعم عالی خواهند داشت – قول می دهم!

2. تمام نمک را حذف نکنید.

اگر غذاهای فرآوری شده و نمک را از آشپزی خود حذف کنید، می توانید از افزودن نمک دریا به غذای خود در جایی که واقعاً می خواهید لذت ببرید.

3. نمک خود را با دقت انتخاب کنید. من نمک دریایی طبیعی را توصیه می کنم که حاوی بسیاری از عناصر کمیاب مهم است.

به عنوان مثال، نمک دریایی صورتی هیمالیا حاوی بیشترین عناصر کمیاب از جمله آهن، ید، مس، روی، سلنیوم و مولیبدن است که برای افراد مبتلا به مشکلات خود ایمنی بسیار مهم است.

پنج نوبت نمکدان من معادل 400 میلی گرم سدیم است…

در حالی که نمک دریا گرانتر از نمک معمولی است، مدت زیادی طول می کشد تا تمام شود.

به دنبال نمک یددار یا مولتی ویتامین های حاوی ید باشید.

به خاطر داشته باشید که رژیم های کم سدیم می توانند میگرن شما را حتی بهتر کنند.

آنها همچنین ممکن است این علائم را بهبود بخشند:

_علائم دیابت

سندرم تونل کارپال

علائم PM

دردها و مشکلات مفصلی

سرگیجه و گیجی ناشی از بیماری منیر به طور متوسط ​​1000 میلی گرم در روز ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا