سبک زندگی

برای داشتن شغلی موفق این ۵ کار را هرگز انجام ندهید

خرید فالوور از سایت اینبو

راه حل های استراتژیک برای پیشبرد مسیر شغلی و موفقیت در شغلتان وجود دارد که به برخی از آنها اشاره شد.

به گزارش روزیاتو، در زیر پنج کاری که هرگز نباید انجام دهید تا شغلی موفق داشته باشید آورده شده است.

خیلی زود به دنبال ترفیع نباشید

جاه طلب بودن خوب است. اما جاه طلبی بیش از حد می تواند مخرب باشد.

اگر خیلی زود ترفیع بگیرید اما تجربه کافی ندارید، عملکرد ضعیفی خواهید داشت.

گرفتن ترفیع زمانی که کاملاً آماده نیستید می تواند تأثیر منفی بر شما و حرفه شما داشته باشد.

بسیاری از افراد به دلیل عملکرد ضعیف در شغل جدید خود می سوزند و کار را ترک می کنند.

بیشتر کارمندان تمایل خود را برای پذیرفتن مسئولیت بیشتر دست بالا می گیرند.

ابتدا خود را در نقش چالش برانگیزتری تصور کنید و ببینید چه احساسی دارید.

اگر فکر ارتقای شغلی شما را شگفت زده کرد، به احتمال زیاد آماده نیستید. چون عملکرد خود را در آن سطح نمی بینید.

آن را دست کم نگیرید

کم کاری جنبه های منفی زیادی دارد. رشد شما را متوقف می کند و تعهد کاری و رضایت شما را کاهش می دهد.

علاوه بر این، عدم مشارکت در برخی از جنبه های کار می تواند منجر به از دست رفتن فرصت های شغلی شود.

به طور کلی، غیبت می تواند عملکرد کلی یک تیم یا سازمان را تضعیف کند و یک محیط کاری منفی و ناکارآمد ایجاد کند.

به دنبال میانبر نباشید

هر چقدر هم که انسان با استعداد باشد، باز هم باید برای کارش وقت بگذارد.

برخی افراد زمان زیادی را برای یافتن راه‌های خلاقانه یا میان‌بر تلف می‌کنند. اگر می توانستند همزمان به وظایف خود عمل کنند.

به تغییر شغل ادامه ندهید

تغییر مداوم شغل می تواند روی شغل شما تأثیر منفی بگذارد زیرا زمان کافی برای رشد در موقعیت خود نخواهید داشت.

اگر می خواهید پیشرفت کنید، حداقل به دو سال نیاز دارید تا مجموعه مهارت های خود را توسعه دهید.

شما باید نشان دهید که می توانید پروژه ها را مدیریت کنید و اعتماد تیم خود را جلب کنید.

اگر هر سال شغل خود را تغییر دهید، هرگز مهارت های رهبری را به طور کامل توسعه نخواهید داد. شما چندین بار از یک نقطه شروع می کنید اما هرگز حلقه را کامل نمی کنید.

قابل اعتماد باشید

اعتماد در محیط کار بسیار مهم است. اعتماد به سختی به دست می آید و به راحتی از دست می رود.

هنگامی که یک فرد جدید به یک تیم یا سازمان می پیوندد، تیم آگاهانه یا ناخودآگاه ارزیابی می کند که آیا او شایسته و قابل اعتماد است یا خیر.

بنابراین سعی کنید از همان ابتدا اعتماد همکاران خود را جلب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا