فناوری و تکنولوژی

بلاک چین سولانا از نظر محبوبیت، اتریوم را شکست می دهد

خرید فالوور از سایت اینبو

به نظر می رسد که علاقه مندان به کریپتو از ادامه روند صعودی بهره می برند و فعالیت های زیادی در شبکه های بلاک چین ایجاد می کنند.

اکو بلاک چین سولانا، محبوب ترین در مقیاس، توانست در روزهای اخیر اتریوم را شکست دهد. این به شوق NFT و memecoin مبتنی بر Solana نسبت داده می شود که توجه اعضای جامعه جهانی Web3 را به خود جلب کرده است. بر اساس داده های گردآوری شده توسط کوین بیس، تنها در 24 ساعت گذشته، بلاک چین سولانا تراکنش هایی به ارزش 11 میلیارد دلار (تقریباً 91703 کرور روپیه) با افرادی که توکن ها و میکروکوین ها را در شبکه خریداری کرده اند، داشته است.

در تحلیلی که اخیراً منتشر شده است، CoinGecko Solana را در رتبه اول در لیست محبوب ترین بلاک چین ها قرار داد. طبق داده های او، Solana 49. این شرکت مالک 3 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجیتال جهانی است.

Solana در سال 2020 توسط Solana Labs راه اندازی شد که توسط آناتولی یاکوونکو و راج گوکال در سال 2018 تاسیس شد. در زمان راه اندازی SOL، توکن پایه Solana 0 بود. ارزش آن 22 دلار بود. اکنون، با افزایش فعالیت های مبتنی بر سولانا، قیمت توکن آن نیز افزایش می یابد. این هفته، قیمت توکن SOL برای اولین بار از زمان آغاز به کار از مرز 200 دلار عبور کرد. پس از اصلاح قیمت، SOL در حال حاضر با قیمت 175 دلار معامله می شود. در واقع، در یک سال گذشته، ارزش SOL به میزان قابل توجهی 700 درصد افزایش یافته است.

طبق گزارشات، بلاک چین سولانا با فروش ممکوین به عنوان Bonk and Slerf توانسته ۱۵۰ میلیون دلار به دست آورد. متعاقباً، کارمزد تراکنش‌های سولانا نیز در ماه‌های اخیر افزایش یافته است، علی‌رغم این واقعیت که بلاک چین به کارمزدهای گاز نسبتاً ارزان‌تر معروف است.

سولانا قدرت فوق العاده ای از خود نشان داد. حجم کل معاملات DEX نیز به شدت به سمت SOL با حجم کل بیش از 6 میلیارد دلار در زنجیره سولانا در 24 ساعت گذشته منحرف شده است. در مورد اتریوم، فقط حدود 2. 1 میلیارد دلار بود. شوق memecoin بزرگترین موتور معاملات زنجیره ای است که امروزه می بینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا