فناوری و تکنولوژی

بلومبرگ: اپل برای استفاده از ChatGPT در iOS ۱۸ هزینه‌ای به OpenAI پرداخت نمی‌کند

خرید فالوور از سایت اینبو

Appl chand роз به اشتراک گذاشتن WWDC 2024، برای اطلاع رسانی با OpenAI bray brayte فناوری ها و قابلیت ها برای ChatGPT بدون محصولاتی که به تازگی وارد شده اند. در حالی که ممکن است به نظر برسد که این همکاری با پرداخت های بیش از حد همراه است، یک گزارش جدید می گوید که اپل هیچ پولی به OpenAI نمی دهد.

به گزارش دیجیاتو، بلومبرگ در گزارشی جدید اعلام کرد که در این همکاری OpenAI و اپل به یکدیگر پولی نخواهند داد. بر اساس این گزارش، طبق گفته اپل، این شرکت فناوری OpenAI را در اختیار 100 میلیون کاربر قرار می دهد و بنابراین نباید هزینه OpenAI را پرداخت کند. اپپل میگوید آن استبدال ایت بیشتر از هر کوت به کستی به OpenAI است.

فناوری‌های OpenAI در محصولات اپل

این برنامه از ChatGPT و مدل زبان GPT-4o در سیستم عامل های iOS 18 و iPadOS 18 به همراه Mac OS X برای کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند. برای مثال، مجموعه‌هایی با قابلیت‌های ChatGPT می‌توانند فهرستی از ایده‌ها ایجاد کنند یا مقالات را خلاصه کنند. همچنین ابزارهای نوشتاری اپل می توانند از ChatGPT برای نوشتن متن استفاده کنند.

کاربران برای استفاده از ChatGPT در سیستم های اپل نیازی به پرداخت هزینه یا ورود به حساب خود ندارند، اما با خرید اشتراک ChatGPT Plus به ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا می کنند.

طبق گزارش بلومبرگ، OpenAI قادر است کاربران را به توجه بیشتر به نیازهای خود سوق دهد. از سوی دیگر، اگر کاربران این سرویس را از طریق دستگاه های اپل خریداری کنند، اپل هزینه ای دریافت خواهد کرد. براین، کرینویها پیکها در عیده با شرکت . با این قرارداد، شرکت های هوش مصنوعی که از طریق پلتفرم های اپل کسب درآمد می کنند، باید هزینه های آیفون سازنده را پرداخت کنند.

اگرچه اپل هنوز برنامه های خود را به طور دقیق در زمینه هوش مصنوعی اعلام نکرده است، اما باید انتظار داشت که مدل های هوش مصنوعی دیگری مانند Gemini گوگل را به iOS بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا