سبک زندگی

بهترین پالت سایه چشم برای آرایش اروپایی

خرید فالوور از سایت اینبو

تو هم عاشق سبک آرایش اروپایی هستی؟ ساده و ملیح، اما جنجالی؟ پس حتما باید بدونی سبک آرایش اروپایی از چه پالت رنگ‌هایی برای سایه  چشم استفاده می‌کنن! اما شاید ندونی از کجا می‌تونی یه پالت سایه چشم خوشرنگ و متناسب با سبک آرایش اروپایی پیدا کنی. سرگرمی روز اینجاست تا بهت یه پالت سایه چشم مناسب برای سبک آرایش اروپایی پیشنهاد بده، شاید هم نه یکی بلکه چندتا!

پالت سایه چشم کاتریس مدل Clean Id Mineral شماره 020 مناسب برای آرایش اروپایی

به گزارش سرگرمی روز، آرایش اروپایی را با نام آرایش لایت هم می‌شناسند. سبک آرایش اروپایی، همانطور که از اسم دومش (آرایش لایت) مشخص است، سعی دارد تا با استفاده از رنگ‌های بسیار روشن، تغییرات بسیار زیادی بر زاویه صورت، فرم چشم‌ها و جذابیت طبیعی افراد داشته باشد. بنابراین، پالت سایه چشم با رنگ مناسب برای آرایش اروپایی یا آرایش لایت، پالتی است که بیشتر رنگ‌های روشن و نود با پیگمنت متوسط ولی ماندگاری بالا داشته باشد.

1

پالت سایه چشم کاتریس مدل Clean Id Mineral شماره 020 یکی از بهترین پالت سایه‌های موجود در ایران برای آرایش اروپایی یا لایت است. برند لوازم آرایش کاتریس که یک برند لهستانی است. این برند لهستانی، این پالت سایه چشم زیبا و 6 رنگه را با حجم 6 میلی‌لیتر متناسب با آرایش‌های لایت تولید کرده است.

1

چرا پالت سایه چشم کاتریس مدل Clean Id Mineral شماره 020برای آرایش اروپایی بهترین انتخاب است؟

دلیل اینکه ما پالت سایه چشم کاتریس مدل Clean Id Mineral شماره 020را برای آرایش اروپایی و لایت پیشنهاد می‌دهیم، ترکیب رنگی‌های موجود در پالت سایه است که کاملا متناسب با آرایش اروپایی است. از طرفی دیگر این سایه پیگمنتی مناسب با آرایش لایت دارد. نکته جالب این است که برند کاتریس با استفاده کمتر از پلاستیک سعی دارد تا ما را دوباره با طبیعت آشتی دهد. در این میان پالت سایه چشم کاتریس مدل Clean Id Mineral شماره 020 فاقد مواد شیمیایی مثل پارابن و مینرال اویل است که می‌تواند آن را در دسته سایه‌های وگان قرار دهد. از آنجایی که در سبک آرایش اروپایی، ماندگاری سایه‌ها برای زاویه‌دهی به چشم به‌صورت طبیعی، بسیار ضروری است، پالت سایه کاتریس با ماندگاری بالایش، مناسب با این اصول سبک آرایش اروپایی است.

1

اگر پیشنهاد ما برای بهترین پالت سایه با رنگ مناسب برای سبک آرایش اروپایی را نپسندید، گزینه‌های دیگری نیز در ادامه مطرح می‌شود.

1. پالت سایه چشم فلورمار شماره Nude03 مناسب برای آرایش اروپایی (قیمت: 500000 تومان)

1

10 رنگه، بافت پودری و مات/براق ، پیگمنت خوب، رنگبندی نود و گرم، ماندگاری بالا، همراه با آینه، مناسب برای آرایش اروپایی و لایت.

2. پالت سایه چشم اسنس مدل Rose Edition مناسب برای آرایش اروپایی (قیمت: 300000 تومان)

1

9 رنگه، رنگدانه‎های مناسب، ساخت کشور آلمان، طیف رنگی صورتی، کرم و نود، ماندگاری خوب، مناسب برای آرایش اروپایی و لایت.

3. پالت سایه چشم انی لیدی مدل تک شاخ دوناتی کد 471 مناسب برای آرایش اروپایی (قیمت: 170000 تومان)

1

20 رنگ سایه و 2 رنگ رژگونه، همراه با آینه و براش، دارای رایحه خوش، پیگمنت خوب، ماندگاری خوب، طیف رنگی متنوع و نود، اندازه جیبی و قابل حمل، مناسب برای آرایش اروپایی و لایت.

4. پالت سایه چشم دودو گرل شماره 03 مناسب برای آرایش اروپایی (قیمت: 100000 تومان)

1

16 رنگه، جلوه مات/براق، پیگمنت خوب، ماندگاری خوب، طیف رنگی سیاه تا نود، ساخت کره جنوبی، مناسب برای آرایش اروپایی و لایت.

پیشنهاد ویژه سرگرمی روز، نکته جذاب در انتخاب پالت سایه چشم مناسب آرایش اروپایی این است که می‌توان گاهی با ایجاد سایه‌های قهوه‌ای جلوه‌ای خاص به چشم‌ها داده و نیاز به خط چشم کشیدن را برطرف کرد.پ

1

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا