فناوری و تکنولوژی

بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴

خرید فالوور از سایت اینبو

بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی را باید از خانواده های جدید گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا تا مدل های شیک تاشو فلیپ 4 و فلیپ 5 در نظر گرفت. علاوه بر این، در این دسته باید گوشی های محبوب فولد 4 و فولد 5 را نیز در نظر بگیریم. فروش گلکسی A از طبقه متوسط. سامسونگ یکی از تولیدکنندگانی است که بهترین گوشی های هوشمند را تولید می کند. در سال 2024 می توانید یکی از گوشی های این غول فناوری را خریداری کنید.

به گزارش گجت نیوز، اگر اخبار فناوری را دنبال کنید، احتمالا می دانید که سامسونگ با گوشی های گلکسی خود تمام نیازهای کاربران مختلف را برآورده می کند. شاید به همین دلیل است که گوشی های سامسونگ یکی از بهترین جایگزین ها برای آیفون اپل هستند. غول کره ای راه حل مفیدی برای هر نسل و سلیقه ای ارائه می دهد. فرقی نمی کند که یک گوشی کوچک و جیبی می خواهید یا به دنبال یک دستگاه هوشمند برای انجام وظایف کاری هستید. در هر صورت سامسونگ گوشی های پرچمدار مقرون به صرفه و مناسب شما را تولید و تحویل داده است.

به طور کلی، گوشی های سامسونگ به خاطر نمایشگرهای چشمگیر، باتری های بادوام و دوربین های باکیفیت خود شناخته می شوند. همیشه می توانید یک خرید عالی از این برند کره ای داشته باشید. به خصوص وقتی می دانید که آنها مشوق های خرید مانند گزینه مبادله تلفن دست دوم با مدل جدید را ارائه می دهند.

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2024

با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین گوشی های سامسونگ را از خانواده محبوب گلکسی به شما معرفی کنیم. در سال 2024 می توانید با توجه به نیاز و سلیقه و بودجه خود یکی از این مدل های فوق العاده را تهیه کنید.

گلکسی اس: این یک خانواده از پرچمداران سامسونگ است. در این سری مدل پایه گلکسی اس و مدل پلاس (با صفحه نمایش و باتری کمی بزرگتر) وجود دارد. علاوه بر این مدل گلکسی اس اولترا هر ساله معرفی می شود. این مدل گلکسی همیشه از صفحه نمایش بزرگتر، مشخصات فنی بهتر و دوربین بهتر بهره می برد.

Galaxy Z Fold and Flip: آنها گوشی های تاشو سامسونگ هستند. مدل تاشو به صورت عمودی تا می شود و دارای صفحه نمایش بزرگ و نوع تبلت است. مدل Z-Flip به صورت افقی طراحی شده و در حالت بسته ابعاد کوچکی دارد. این دو خانواده از نظر مشخصات فنی تقریباً همتراز با پرچمداران گلکسی اس هستند.

گلکسی A: آنها خانواده گوشی های میان رده سامسونگ را تشکیل می دهند. این سری شامل چندین نسخه از جمله A 5، A 3 و A 1 می باشد. در این میان مدل های گلکسی A5 دارای بیشترین فضای ذخیره سازی داخلی، بهترین دوربین و نمایشگر هستند و مدل های گلکسی A1 ساده تر و مقرون به صرفه تر هستند. گلکسی A3 نیز در وسط این دو خانواده قرار دارد.

گلکسی ام: گوشی های سامسونگ در دسته بندی بودجه قرار می گیرند. البته سامسونگ به تازگی مدل های جدیدی از این خانواده را معرفی نکرده است. به طور کلی گلکسی ام ساده تر و ارزان تر از گلکسی A شناخته می شود، توصیه می کنیم از خرید گوشی از این خانواده خودداری کنید و با همین بودجه کم یک مدل گلکسی A خریداری کنید.

اگر قصد خرید گوشی گلکسی سامسونگ را دارید، می توانید در لیست طولانی گزینه های احتمالی گم شوید! خوشبختانه، ما کار سختی را برای شما انجام داده ایم و لیست کوتاه و مفیدی از بهترین ها ارائه کرده ایم. این گوشی های سامسونگ بهترین مدل هایی هستند که می توانید در سال 2024 تهیه کنید.

1. گلکسی اس 24

مزایای

دوربین با کیفیت بالا

عمر باتری تمام روز

7 سال پشتیبانی نرم افزاری

معایب

تفاوت چندانی با S23 ندارد

One UI 6 هنوز مشکلات پایداری دارد

ابعاد نمایشگر: 6.2 اینچ

وضوح تصویر: 2430 در 1080 پیکسل

پردازنده داخلی: Samsung Exynos 2400 یا Snapdragon 8 نسل 3

دوربین: 50 مگاپیکسل عریض، 12 مگاپیکسل فوق عریض، 10 مگاپیکسل تله فوتو

باتری: 4000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت داخلی: 128/256/512 گیگابایت

وزن: 167 گرم

گوشی گلکسی اس 24 با ترکیبی از مشخصات فنی عالی، قیمت مناسب و اندازه های مناسب به گزینه ای مناسب برای اکثر کاربران تبدیل شده است. S24 کوچک اما قدرتمند می تواند هر دستوری را با پردازنده داخلی قدرتمند خود به سرعت اجرا کند. ظاهر آن شیک و چشمگیر است و اکثر کاربران طرف های صاف قاب آن را دوست دارند. S24 دارای گواهی IP 68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

یکی از نکات برجسته این پرچمدار دوربین قدرتمند آن است. برخلاف سایر گوشی های کوچک، S24 از یک لنز اختصاصی زوم 3 برابری به همراه دو لنز قدرتمند واید و فوق عریض استفاده می کند. این دوربین به شما کمک می کند تا تصاویر زیبایی را با رنگ های چشمگیر ثبت کنید.

2. Galaxy S24 Ultra

مزایای

بهترین دوربین و نمایشگر

دارای قلم S است

بهترین عملکرد

معایب

سایزهای بسیار بزرگ

گران

ابعاد نمایشگر: 6.8 اینچ

وضوح تصویر: 3120 x 1440 پیکسل

پردازنده داخلی: کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3

دوربین: زاویه باز 200 مگاپیکسل، فوق عریض 12 مگاپیکسل، پریسکوپ 50 مگاپیکسل، تله فوتو 10 مگاپیکسل

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت داخلی: 512/256 گیگابایت و 1 ترابایت

وزن: 232 گرم

Galaxy S24 Ultra یک پله بالاتر از S24 است. سامسونگ این پرچمدار را به صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بالاتر، دوربین بهتر و باتری بزرگتر مجهز کرده و قلم S Pen را نیز به آن اضافه کرده است.

اگر می خواهید بالاترین سطح ممکن از عملکرد گوشی های سامسونگ را داشته باشید، Galaxy S24 Ultra را خریداری کنید. البته این مدل گران ترین گوشی خانواده S24 است. اما اگر به دنبال بالاترین سطح از ویژگی ها و ظاهر فنی هستید، مدل Ultra همان چیزی است که از دست داده اید.

تمامی گوشی های خانواده گلکسی اس 24 نسبت به نسل های قبلی دوره پشتیبانی نرم افزاری طولانی تری دارند. اکنون سامسونگ به مدت 7 سال از انتشار آپدیت های اندروید برای این پرچمداران پشتیبانی می کند. با توجه به این نکته قیمت بالای این خانواده منطقی تر به نظر می رسد.

3. Samsung Galaxy A55 نسخه 5G

مزایای

طراحی و مواد درجه یک

صفحه نمایش بزرگ و روشن

عمر باتری تمام روز

معایب

عملکرد کند

دوربین متوسط

ابعاد صفحه نمایش: 6.6 اینچ، فول اچ دی پلاس

پردازنده داخلی: Exynos 1480

دوربین: 50، 12 و 5 مگاپیکسل

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

اگر بودجه محدودی برای خرید گوشی های سامسونگ دارید، اما همچنان به دنبال یک دستگاه زیبا با صفحه نمایش بزرگ هستید، این مدل را خریداری کنید. این گوشی هوشمند قیمت متوسطی دارد. اما ظاهر آن اصلا به گوشی های ارزان قیمت نمی خورد. با لبه های صاف، پنل پشتی شیشه ای و تک لنز روی دوربین اصلی، ظاهر کلی گلکسی A55 شبیه به پرچمدار گلکسی S24 به نظر می رسد.

با توجه به قیمت، نمی توان انتظار داشت که گلکسی A55 به سرعت پرچمداران سامسونگ باشد. اگرچه این مدل همچنان به عنوان یک طبقه متوسط ​​مناسب و توانمند شناخته می شود، اما برای انجام کارهای پیچیده و سنگین و همچنین عکس برداری حرفه ای توصیه نمی شود. ما هنوز معتقدیم که گلکسی A55 می تواند عکس های خوبی بگیرد و همچنین دارای صفحه نمایش باکیفیت و باتری بادوام است.

4. Samsung Galaxy Z Flip 5

ابعاد نمایشگر: 3.4 اینچ در بیرون، 6.7 اینچ در صورت تا شدن در داخل

وضوح تصویر: 2640 در 1080 پیکسل

پردازنده داخلی: کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3

دوربین: 12 مگاپیکسل عرض، 12 مگاپیکسل استاندارد

باتری: 3700 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی: 512/256 گیگابایت

وزن: 187 گرم

همه ما می دانیم که تلفن های تاشو مدرن واقعا جالب هستند و مخاطبان خاص خود را دارند. اگر به تازگی وارد دنیای تلفن های همراه شده اید یا به دلایلی به گوشی های تاشو علاقه مند هستید، Galaxy Z Flip 5 می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

سامسونگ این نسخه مدرن از گوشی تاشو را در ابعادی جمع و جور تولید کرده است تا به راحتی در دست کاربر قرار گیرد. نمایشگر خارجی اندازه خوبی دارد و نمایشگر داخلی بزرگی در حالت باز در اختیار کاربر قرار می گیرد.

Samsung Galaxy Z Flip 5 فقط یک نماد مد نیست. به علاوه از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار است. سامسونگ در توسعه این مدل ها هر سال تلاش می کند تا مکانیزم تاشو و لولای خود را بهبود بخشد و امسال با نسل پنجم این فناوری محبوب روبرو هستیم.

5. گلکسی اس 23

مزایای

نمایشگر با کیفیت بالا

دوربین عالی

طراحی شیک

معایب

قدرت کمتری نسبت به مدل اولترا

هنوز گران است

ابعاد نمایشگر: 6.1 اینچ

وضوح تصویر: 2340 x 1080 پیکسل

پردازنده داخلی: Qualcomm Snapdragon 8 نسل 2

دوربین: 12، 50، 12 مگاپیکسل

باتری: 3900 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی: 128/256 گیگابایت

وزن: 168 گرم

گلکسی اس 23 نسل قبلی گوشی های گلکسی سامسونگ است. این گوشی هوشمند در سال 2023 عرضه شد و اکنون یک سال از آن می گذرد. با این حال، هنوز هم در بازار موجود است و شما می توانید آن را با قیمتی کمتر از زمانی که عرضه شد، تهیه کنید.

این گوشی به عنوان مدل پایه خانواده S23 شناخته می شود و به اندازه S23 Ultra قدرتمند نیست. Galaxy S23 ابتدایی ترین تجهیزات و دوربین را در این خانواده به ارث برده است. اما برای اکثر کاربران و استفاده روزانه آنها، انتخاب خوبی خواهد بود. این گوشی سامسونگ همچنین از ویژگی Nightography با پشتیبانی از هوش مصنوعی استفاده می کند که به ثبت تصاویر با کیفیت در نور شب کمک می کند.

اگر گلکسی اس 23 برای شما خیلی کوچک است، می توانید به جای آن گلکسی اس 23 پلاس بخرید. سامسونگ این مدل را به نمایشگر 6.6 اینچی و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با فضای ذخیره سازی داخلی بیشتر مجهز می کند.

6. گلکسی زد فولد 5

مزایای

صفحه نمایش بزرگ مناسب برای انجام چند کار

پشتیبانی از قلم S

عملکرد قدرتمند

معایب

گران

بزرگ و سنگین

ابعاد نمایشگر: 6.2 اینچ بیرونی، 7.6 اینچ در داخل

وضوح تصویر: 2176 در 1812 پیکسل

پردازنده داخلی: Qualcomm Snapdragon 8 نسل 2

دوربین: 50، 12، 10 مگاپیکسل

باتری: 4400 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی: 256 گیگابایت

وزن: 253 گرم

گاهی اوقات صفحه نمایش گوشی هوشمند به اندازه نیاز کاربر بزرگ نیست و همچنین کاربر نمی خواهد دستگاه تبلت باشد. در چنین شرایطی است که خانواده گلکسی زد فولد و به خصوص Z Fold 5 گوشی های سامسونگ به وجود می آیند. این گوشی جالب وقتی باز می شود به اندازه یک تبلت کوچک می رسد و به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ برای بهبود بهره وری کاربر نیز شناخته می شود.

می‌توانید از صفحه‌نمایش بیرونی به‌عنوان صفحه اصلی گوشی هوشمند استفاده کنید و فضا را برای چندین برنامه مختلف و پنجره‌های روی صفحه‌نمایش بزرگ داخلی اختصاص دهید. این گوشی قدرتمند همچنین دارای قلم است و بادوام ترین مدل گوشی سامسونگ در سری تاشوها به حساب می آید.

7. Samsung Galaxy A54 نسخه 5G

مزایای

تنظیمات دوربین چندگانه
نمایشگر با کیفیت بالا
رنگهای متفاوت

معایب

بدون پشتیبانی از شارژ بی سیم

بهبود جزئی نسبت به گلکسی A34

ابعاد نمایشگر: 6.4 اینچ فول اچ دی پلاس

پردازنده داخلی: 8 هسته ای

دوربین: 50، 12، 5 مگاپیکسل

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت (تا 21 ساعت پخش ویدیو)

شاید بهتر باشد به Samsung Galaxy A54 به عنوان نسخه ای سبک وزن از پرچمدار سال گذشته گلکسی S23 نگاه کنیم. در نگاه اول ممکن است این دو را با هم اشتباه بگیرید! اکثر کاربران گلکسی A54 گفته اند که این دستگاه را به دلیل صفحه نمایش روشن و شفاف، فضای ذخیره سازی قابل افزایش، باتری بادوام و مدت طولانی پشتیبانی نرم افزاری آن انتخاب کرده اند.

در این گوشی، دوربین اصلی سه گانه (البته کمی پایین تر) و رابط کاربری مشابه Galaxy S23 را دریافت می کنید. اما برخی از ویژگی ها مانند شارژ بی سیم و پردازنده قدرتمند جدید از بین رفته اند. دوربین سلفی گلکسی A54 بهتر از A34 است و اگر عاشق سلفی گرفتن هستید، باید این را در نظر بگیرید.

8. Samsung Galaxy A 14 نسخه 5G

مزایای

قیمت مقرون به صرفه

پشتیبانی از 5G

باتری خوب

معایب

بدون لنز اولترا واید و تله فوتو

محدود به نسخه 64 گیگابایت

ابعاد نمایشگر: 6.6 اینچ

وضوح تصویر: 1080 x 2408 پیکسل

پردازنده داخلی: 8 هسته ای

دوربین: 50 مگاپیکسل عریض، 5 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

حافظه داخلی: 64 گیگابایت

وزن: 201 گرم

اگر به دنبال بهترین گوشی مقرون به صرفه هستید، نسخه 5G گلکسی A14 را به شما پیشنهاد می کنیم. این گوشی سامسونگ با صفحه نمایش 6.6 اینچی، دوربین استاندارد 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ و بادوام به بازار عرضه شد.

سامسونگ با این دستگاه هوشمند ارزان قیمت پاسخگوی تمامی نیازهای اولیه کاربران بوده و آن را با قیمتی مناسب روانه بازار کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا