فناوری و تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی شیائومی CIVI 4 Pro مشخص شد

خرید فالوور از سایت اینبو

شیائومی تایید کرده است که گوشی هوشمند آینده به نام Xiaomi CIVI 4 Pro در تاریخ 21 مارس عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 8s Gen 3 که اخیراً معرفی شده است، یک نوع از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است که برای سال 2024 برنامه ریزی شده بود.

قبل از اعلام، رندرهای رسمی از CIVI 4 Pro منتشر شد که گزینه های رنگی را آشکار می کند. طبق پست اخیر شیائومی در Weibo، CIVI 4 Pro در سه رنگ سبز بهاری، صورتی ملایم و آبی در دسترس خواهد بود. یک ویدیوی تیزر همچنین نشان می دهد که این گوشی در رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد.

از میان تمام گزینه‌های رنگی، سبز اسپرینگفیلد رنگ برجسته در این طیف خواهد بود، که دارای پشتی براق است که به لطف فرآیند جدید «تذهیب رنگ»، رنگ‌ها و الگوهای طبیعی بهاری مانند آب جاری را ایجاد می‌کند. گزینه رنگ سبز Spring Field همچنین دارای پشتی بافتی است که احتمالاً از چرم گیاهی ساخته شده است.

علاوه بر این، ویدیوی تیزر نشان می دهد که CIVI Pro 4 دارای یک دوربین بیضی شکل در مرکز بالای نمایشگر خواهد بود. حتی به نظر می رسد که حاشیه ها و لبه های صافی دارد. به نظر می رسد که سیستم دوربین دارای لوگوی لایکا است، که معمولاً به این معنی است که دوربین ها توسط لایکا بهینه شده اند.

علاوه بر این، CIVI 4 Pro دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED 2400×1080 پیکسلی با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه دارای پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8s با حداکثر فرکانس 3.0 گیگاهرتز است. انتظار داریم در ساعات آینده جزئیات بیشتری را دریافت کنیم.

شیائومی قصد دارد این مدل را وارد بازار چین کند و احتمالا در بازارهای جهانی با نام شیائومی 14 لایت به فروش خواهد رسید. سال گذشته نسخه سبک وزن ارائه نشد و امسال باید انتظار داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا