فناوری و تکنولوژی

تبلت گلکسی تب اس 10 پلاس در نزدیکی معرفی است

خرید فالوور از سایت اینبو

سامسونگ سری گلکسی تب اس 9 را در جولای 2023 معرفی و عرضه کرد، به این معنی که باید انتظار داشته باشیم که نسل جدید نیز در همان زمان عرضه شود. اکنون ما شواهدی داریم که نشان می دهد سری گلکسی تب اس 10 ممکن است در راه باشد.

باتری احتمالاً متعلق به گلکسی تب اس 10 پلاس در پلتفرم صدور گواهینامه SafetyKorea ظاهر شده است. این باتری با شماره مدل EB-BX828ABE در سایت درج شده است و یک باتری Li-ion معمولی محسوب می شود. با این حال، جزئیات ظرفیت آن به دلیل تصاویر تار از باتری در طول آزمایش فاش نشده است.

این اولین بار نیست که باتری گلکسی تب اس 10 پلاس بر روی یک پلتفرم گواهی ارائه می شود. قبلاً در سایت صدور گواهی BIS هند مشاهده شده بود، اما باز هم جزئیات خاصی در مورد اندازه یا ظرفیت آن فاش نشد.

در حال حاضر، ما چیز زیادی در مورد تبلت گلکسی آینده نمی دانیم. اما با توجه به سری های قبلی، می توان انتظار داشت که سامسونگ حداقل سه مدل از سری تب اس 10 را دوباره عرضه کند: گلکسی تب اس 10، گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا.

در حال حاضر، اجازه دهید نگاهی گذرا به مشخصات و ویژگی های تب اس 9 پلاس بیندازیم. تب اس 9 پلاس دارای یک پنل 12.4 اینچی WQXGA+ است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر وجود دارد و از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می کند.

قلب تپنده دستگاه یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این تبلت دارای باتری 10090 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند.

از نظر دوربین، یک دوربین دوگانه 13 و 8 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 12 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. برای صدا، Galaxy Tab S9 Plus دارای چهار بلندگو است که توسط AKG توسعه یافته و از استاندارد Dolby Atmos پشتیبانی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا