فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) این خانه دیواری نماد معماری پست مدرن دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ است

خرید فالوور از سایت اینبو

دیوید آلترات در جدیدترین پروژه عکاسی خود، نقطه عطفی نمادینی را که به نام Wall House No. 2 در گرونینگن، هلند، طراحی شده توسط معمار Jan Quentin Hiduk. این سازه که نمادی از معماری پست مدرن دهه های 1980 و 1990 است، ترکیبی چشمگیر از اشکال، رنگ ها و جزئیات منحصر به فرد دارد.

به گزارش سرگرمی روز، احجام ارگانیک زنده با یک پل هندسی که دیوار بتنی 14 متری بین آنها بالا می رود به یکدیگر متصل می شوند. نتیجه یک اقامتگاه خصوصی پر جنب و جوش است که در پس زمینه یک چشم انداز سرسبز و آرام هلندی قرار دارد.

جان هایدوک در ابتدا خانه دیواری شماره را طراحی کرد. 2 در سال 1973 به عنوان یک استراحت آخر هفته برای معمار منظر AE Bye. با این حال، تا سال 2001 بود که این سازه به عنوان بخشی از جشنواره معماری ماه آبی در گرونینگن ساخته شد.

دیوید آلتروت در مجموعه عکس‌های خود ویژگی‌های اصلی این اقامتگاه را به تصویر می‌کشد، از جمله دیوار قابل توجه ۱۴ متر ارتفاع و ۱۸.۵ متر طول و اتاق‌های ارگانیک معلق در اطراف آن. در طرف دیگر دیوار ورودی، پل داخلی و دفتر کار قرار دارد. نمای رنگارنگ و چند وجهی این مجموعه با اشکال مختلف پنجره تزئین شده است که غنا و طراوت طرح را بسیار افزایش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا