فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) برادر بزرگتر خودروی وارداتی ایران‌خودرو

خرید فالوور از سایت اینبو

در سه سال آینده، Dongfeng Aulus قصد دارد 30 خودروی جدید و 14 وسیله نقلیه تجاری را برای دستیابی به هدف 100٪ الکتریکی خود معرفی کند.

(عکس) برادر بزرگ خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد

به گزارش سرگرمی روز، این خودروی جدید که به عنوان یک SUV جمع و جور شناخته می شود، دارای ابعاد 1625/1905/4685 میلی متر، فاصله بین دو محور 2775 میلی متر و وزن 1800 کیلوگرم است.

(عکس) برادر بزرگ خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد

عناصر طراحی قابل توجه شامل طراحی سقف و بدنه دو رنگ، دستگیره های درهای مخفی، چراغ های جلو باریک و جلوپنجره بسته، لوله های اگزوز مخفی و چراغ ترمز سوم نصب شده در عقب است.

(عکس) برادر بزرگ خودروی وارداتی ایران خودرو رونمایی شد

با ورود به کابین خودرو با فضایی نارنجی رنگ با حداقل تعداد دکمه های فیزیکی روبرو خواهید شد. صفحه نمایش بزرگ وسط شناور و فرمان D شکل بیشترین توجه را در این بخش به خود جلب می کند. در بالای صفحه نمایش مرکزی دو خروجی تهویه مطبوع وجود دارد.

قدرت تولید توسط سیستم هیبریدی پلاگین ماخ دانگ فنگ، متشکل از یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 151 اسب بخار تامین می شود. و یک موتور الکتریکی با خروجی ترکیبی 355 اسب بخار. و 615 نیوتن متر گشتاور. باتری لیتیومی 30.32 کیلووات ساعتی آن که توسط CALB عرضه شده است، برد وسیع 1500 کیلومتر و برد الکتریکی خالص 205 کیلومتر را ارائه می دهد.

قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا