فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار

خرید فالوور از سایت اینبو

Blue Mountain به انگلیسی و Lanshan در چینی نام برند جدید Great Wall Motors است که با برند WEY عرضه خواهد شد.

به گزارش سرگرمی روز، کوه آبی با تاکید بر ویژگی های رانندگی هوشمند و کابینی مجلل و فناورانه از راه می رسد. در این مقاله به بررسی DHT-PHEV یا تجهیزات هوشمند این خودرو می پردازیم.

در کنسول جلوی اصلی دو صفحه نمایش بزرگ وجود دارد که یکی برای تنظیمات سرگرمی و دیگری برای سرنشین است. جلوی راننده پشت فرمان یک نمایشگر کوچکتر برای اطلاعات کیلومترها قرار دارد.

در پشت بام و برای سرنشینان ردیف دوم و سوم یک صفحه تاشو بسیار بزرگ یا بهتر است بگوییم تلویزیون در نظر گرفته شده است تا این کابین حال و هوای متفاوتی با دیگر محصولات این کلاس داشته باشد.

توزیع صندلی ها 2+2+2 می باشد و در کنسول وسط یک یخچال با ظرفیت 6 بطری آب تعبیه شده است. پسوند کنسول مرکزی در ردیف دوم صندلی کاپیتان، یک صفحه نمایش دیجیتال قابل تنظیم برای مسافران فراهم می کند.

در بخش درایو از ساختار هیبریدی استفاده شده است که ترکیبی از یک موتور 1.5 لیتری توربو با ظرفیت 168 اسب بخار به عنوان ژنراتور باتری، یک موتور الکتریکی در محور عقب با ظرفیت 295 اسب بخار و گشتاور 410 نیوتن متر است. و یک موتور الکتریکی 174 اسب بخار با گشتاور گشتاور 300. شامل نیوتن متر متصل به محور جلو می باشد. (تنظیمات تمام چرخ محرک)

در نهایت، مجموع خروجی موتور 510 اسب بخار قدرت و 993 نیوتن متر گشتاور است.

باتری این سازه برقی از برند CATL با ظرفیت 44.5 کیلووات ساعت می باشد. برد الکتریکی خالص برای تمامی نسخه ها 215 کیلومتر و در حالت ترکیبی 1315 کیلومتر گزارش شده است.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر در 4.9 ثانیه گزارش می شود و میانگین مصرف سوخت 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی (با موتور 1.5 لیتری فعال) است.

این خودرو از نظر ابعادی معادل 5156 میلی متر طول، 1880 میلی متر عرض و 1805 میلی متر ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن 3050 میلی متر است. قیمت تجهیزات کوه آبی با چهار چرخ متحرک و افزایش مسافت پیموده شده 42650 دلار است.

کوه آبی DHT-PHEV

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا