اخبار روز

(تصاویر) خودروی وارداتی بازار ایران نیامده تغییر کرد

خرید فالوور از سایت اینبو

زمانی که نمونه های اولیه استتار شده نسل بعدی نیسان کیکس برای اولین بار در جولای 2023 مشاهده شد، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه تغییرات قابل توجهی در کراس اوور کوچک نیسان در حال رخ دادن است وجود داشت. اکنون کاپوت ها بالا رفته و نیسان کیکس 2025 رونمایی شده است.

خودروی وارداتی به بازار ایران نیامد، تعویض شد

به گزارش سرگرمی روز، جلوپنجره V-Motion نیسان در نمای جلو از بین رفته است. چراغ های جلو باریک نیز به سمت پایین زاویه دارند.

خودروی وارداتی به بازار ایران نیامد، تعویض شد

در نمای عقب، طراحی چراغ ها شباهت زیادی به جلو دارد. نیسان همچنان طراحی دو رنگ را حفظ کرده است. در مجموع، نسل جدید Kicks ظاهر کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبلی دارد و از نظر اندازه بزرگتر است.

خودروی وارداتی به بازار ایران نیامد، تعویض شد

فضای داخلی جدید به لطف وجود یک جفت صفحه نمایش برای سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً متفاوت است. اندازه صفحه نمایش مرکزی به 12.3 اینچ می رسد. مجموعه ای از فناوری ها، از جمله دوربین های فراگیر 360 درجه سفارشی و سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو، توسط این نمایشگر کنترل می شوند. Apple CarPlay و Android Auto روی این سیستم در دسترس هستند.

خودروی وارداتی به بازار ایران نیامد، تعویض شد

در زیر کاپوت یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر جدید با 141 اسب بخار قدرت و 189 نیوتن متر گشتاور قرار دارد که به گیربکس CVT متصل شده است. برای اولین بار، نیرو توسط سیستم هوشمند تمام چرخ محرک نیسان به هر چهار چرخ ارسال می شود. سیستم های کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج از خط در Kicks 2025 موجود است.

نیسان قیمت این خودرو را قبل از تاریخ فروش در اواخر تابستان امسال اعلام خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا