فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) رنو آر ۱۷؛ بازگشتی شکوهمند از کمپانی فرانسوی

خرید فالوور از سایت اینبو

رنو برای طراحی R17 رترو و اطمینان از موفقیت آن، به یکی از بهترین ها، استودیوی طراحی Ora Ito روی آورد. این برند پیشرو در دنیای طراحی و طراحی سلطان ترکیباتی را ارائه می دهد که عناصر ارگانیک، تکنولوژیکی و آینده نگر را گرد هم می آورد.

به گزارش سرگرمی روز، پس از معرفی هیوندای N Vision 74 با طراحی متفاوت و خاص خود، حالا یک رنو جدید با نام R17 (رنو 17 که در بین طرفداران این برند رنو R17 نامیده می شود) از راه رسیده است. نکته جالب و رایج این محصولات مربوط به سفر در زمان آنهاست!

هیوندای N Vision 74 که بازگشتی به طراحی مفهومی مدل هیوندای پونی کوپه از سال 1974 است که توسط جورجتو جوجیارو ایتالیایی افسانه ای طراحی شده بود، اکنون از طریق سفر در زمان به زمان ما رسیده است.

در مورد R17 نیز شاهد همین وضعیت هستیم چرا که این محصول نیز از طراحی رترو بهره می برد و طبق اطلاعات منتشر شده توسط رنو، بازگشتی به طراحی کلاسیک و گوشه های محبوب دنیای خودرو در دهه 70 میلادی است.

اگر دقت کنید، هر دو خودرو نقاط مشترک زیادی دارند، اگرچه گوشه های هیوندای N Vision 74 خشن تر هستند و رنو R7 رویکرد نرم تری دارد.

جالب است بدانید که عدد 17 یکی از کدهای تاریخی در تاریخ شرکت رنو است، زیرا رنو 15 و رنو 17 از سال 1971 تا 1979 روی خط تولید بودند.

تولید رنو 17 در مقایسه با 15 دستگاه بسیار کمتر است زیرا در سال های تولید مذکور حدود 95 هزار دستگاه رنو 17 در مقابل 210 هزار دستگاه رنو 15 تولید شده است.

حالا بعد از تولد دوباره کدهای 4 و 5، ظاهرا رنو به دنبال احیای عدد 17 است.

رنو برای طراحی یک محصول قدیمی و اطمینان از موفقیت آن، به یکی از بهترین ها، استودیوی طراحی Ora Ito روی آورد. این برند پیشرو در دنیای طراحی و طراحی سلطان ترکیباتی را ارائه می دهد که عناصر ارگانیک، تکنولوژیکی و آینده نگر را گرد هم می آورد.

اگر بالای 40 سال سن دارید احتمالا یکی از معروف ترین گوشی های زمان خود را که در بازار ایران نیز حضور داشت به نام ساژم ایکس 8 به یاد دارید، این گوشی نیز توسط اورا ایتو طراحی شده و واقعاً با سایر محصولات روز مقایسه شده است. سال 2004 دنیای متفاوتی را ارائه کرد.

اکنون حضور نام اورا ایتو در یک پروژه خودرویی قطعا انتظارات مخاطبان را بالا خواهد برد. استفاده از پنل های کربنی، چراغ های LED ویژه، سادگی تمامی اجزای بدنه و سایر جزئیات توسط طراحان به صورت هوشمندانه ای در نظر گرفته شده است.

رنو 17 بر ایتو

اورا ایتو بسیار ماهرانه از مواد محبوب و مد روز در دهه 1970 برای توسعه جزئیات کابین استفاده کرد. برای درک این مشکل، نیازی به نوشتن از ما یا خواندن از شما نیست، فقط به تصاویر داخل کابین نگاه کنید، به سرعت احساس خواهید کرد که در یک فیلم دهه 70 هستید.

آنگاه حضور تکنولوژی را به جالب ترین شکل ممکن درک خواهید کرد، صفحه نمایش هایی با الگو و ظاهر خاص و انحصاری، مخابره رادیویی با طراحی کلاسیک و … چشمان شما را نوازش خواهند کرد و این رازی است که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. مقاله: سلطان ترکیباتی را ارائه می دهد که عناصر ارگانیک، تکنولوژیکی و آینده نگر را با هم ترکیب می کند.

گفته می شود این شاهکار فرانسوی از یک موتور الکتریکی 270 اسب بخاری استفاده می کند که می تواند با یک بار شارژ 401 کیلومتر را طی کند. همچنین باید بگوییم که استفاده از فیبر کربن با استفاده از فیبر کربن برای شاسی به 1400 کیلوگرم کاهش یافته است.

رنو 17 کابین و هنر اورا ایتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا