فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی

خرید فالوور از سایت اینبو

بلک شارک که یکی از زیرمجموعه های شیائومی است، ساعت هوشمند بادوام جدیدی به نام GS 3 معرفی کرده است.

به گزارش سرگرمی روز، ساعت فوق العاده بادوام GS 3 به صفحه نمایش قدیمی 1.43 اینچی 60 هرتزی و دکمه چرخشی مجهز شده است. حداکثر روشنایی صفحه نمایش به 600 نیت می رسد و پوشش گوریلا گلس از آن محافظت می کند.

ساعت هوشمند GS 3 بیش از 100 فعالیت ورزشی را پوشش می دهد و توانایی اندازه گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می تواند کیفیت خواب کاربران را ردیابی کند.

شیائومی ساعتی فوق العاده مقاوم با 15 استاندارد نظامی ساخت!

ساعت GS 3 از GPS داخلی استفاده می کند و در برابر فشار پنج اتمسفر (عمق 50 متر) در برابر آب مقاوم است. ساعت هوشمند مورد نظر گواهی IP 69 K را دریافت کرده و حتی برای استفاده در محیط های با دمای بالا و فشار آب نیز مناسب است.

محصول جدید بلک شارک با توجه به کاربری هر فرد، صفحه های ساعت ویژه ای را ارائه می دهد. این ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می کند و می تواند با استفاده از دستیار صوتی این شرکت به درخواست های کاربران پاسخ دهد.

ساعت مقاوم GS 3 از NFC و تماس های صوتی پشتیبانی می کند و می تواند سطح نویز را کاهش دهد. ساعت مذکور دارای 15 گواهینامه نظامی مختلف است تا در میان ساعت های هوشمند فوق مقاوم قرار گیرد.

شیائومی ساعتی فوق العاده مقاوم با 15 استاندارد نظامی ساخت!

ساعت GS 3 به لطف باتری پرظرفیت و پردازنده کم مصرف، 21 روز شارژ دارد و گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت محسوب می شود. قیمت ساعت هوشمند جدید GS 3 حدود 70 دلار اعلام شده است و در حال حاضر این محصول تنها در بازار چین به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا