سبک زندگی

(تصاویر) سیگنال؛ جذاب‌ترین آپارتمان باریک آمریکا!

خرید فالوور از سایت اینبو

این ساختمان باریک در محله فیش تاون فیلادلفیا گواه این است که با کمی فکر و نبوغ می توان از تنگ ترین یا نامناسب ترین فضاها نیز برای ساخت خانه استفاده کرد. این آپارتمان تنگ که توسط Interface Studio Architects طراحی شده است به «خانه سیگنال» معروف است.

به گزارش سرگرمی روز، عرض خانه سیگنال تقریباً 8 متر و عمق آن 9.75 متر است. ارتفاع این سازه حدود 21 متر است. این ساختمان دارای نمای فلزی بین دو ساختمان مجاور است. مکان غیرمعمول چیزی بود که معماران باید عمیقاً در مورد آن فکر می کردند، زیرا ثابت شد که نصب پنجره ها یک مشکل است. آنها باید پنجره ها را در مکانی ایده آل قرار می دادند که نور طبیعی و حریم خصوصی در اختیار ساکنان قرار می گرفت. خانه سیگنال بین یک خانه و یک مغازه در مکانی بسیار فشرده قرار داشت. بنابراین، پنجره ها باید در مکانی قرار می گرفتند که جریان مناسب نور و هوا را فراهم می کرد.

در قسمت جلوی ساختمان، تیم معماری حجم بلندی را که با قسمت های دیگر بیرون آمده ترکیب کرده است.

برای ارائه نماهای جذاب تر و حفظ حریم خصوصی، بیشتر پنجره ها به جای این حجم بالا در قسمت های دیگر ساختمان قرار دارند.

این بنا با 21 متر ارتفاع شبیه جعبه ای باریک با چندین فرورفتگی و برآمدگی است.

دیوارهای خارجی با فلز موجدار سیاه و سیمان فیبر پوشیده شده است. تراس ها و قسمت های ورودی به رنگ فیروزه ای رنگ آمیزی شده اند. این اشاره به راه‌آهن مرتفع نزدیک است که آبی نیز است.

خانه سیگنال؛ این آپارتمان هوشمندانه در فضایی تنگ ساخته شده است

در داخل ساختمان سه آپارتمان برای اجاره و یک راه پله مشترک وجود دارد. تزئینات داخلی شامل کفپوش وینیل لوکس و دیوارهای سفید کاری شده است.

هر آپارتمان در دو طبقه است که توسط یک راه پله داخلی به هم متصل شده اند و دارای چیدمان های متفاوتی هستند.

آپارتمان 65 متری طبقه پایین دارای دو اتاق خواب، دو حمام، یک قسمت مشترک دوبل و یک نیم طبقه است که می تواند به عنوان دفتر کار یا اتاق خواب سوم استفاده شود.

آپارتمان متوسط ​​با متراژ 51 متر مربع دارای یک اتاق خواب، حمام، یک قسمت مشترک و یک نیم طبقه مشابه آپارتمان پایین است.

آپارتمان در طبقه بالا با متراژ 67 متر مربع. دارای دو طبقه، دو اتاق خواب، دو حمام، یک قسمت مشترک و یک دفتر است. بالکن نمای وسیعی از منطقه اطراف را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا