اخبار روز

(تصاویر) شاسی بلند چانگان یونی-زد در بازار با قیمت رقابتی

خرید فالوور از سایت اینبو

Uni-Z پلاگین هیبریدی محصول جدید چانگان است که در بازار چین قیمتی در حدود 18000 دلار خواهد داشت.

به گزارش سرگرمی روز، چانگان یونی زد دارای جلوپنجره کرومی بسیار بزرگ در نیم رخ دماغه است که فضایی مثلثی شکل را اشغال می کند. در نمای جانبی، یک کراس اوور کوپه در مقابل بیننده قرار گرفته است، طراحی شیب سقف و ستون آخر کاملاً اسپرت و جذاب است.

Changan Uni-Z از نظر ابعاد برابر با طول 4730 میلی متر، عرض 1890 میلی متر و ارتفاع 1680 میلی متر توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2795 میلی متر است. رینگ های آلیاژی و سانروف پانوراما را به ویژگی های Uni-Z اضافه کنید.

در قسمت عقب از چراغ های یکپارچه با گرافیک LED داخلی استفاده شده است.

Changan Uni-Z کابین بسیار جذابی را نسبت به رنج قیمتی خود ارائه می دهد. کنسول اصلی طراحی دو سطحی دارد و از فناوری ها باید به صفحه نمایش 10.25 اینچی با اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و تنظیمات 14.6 اینچی سیستم سرگرمی اشاره کرد.

از ویژگی های کابین Uni-Z می توان به سیستم صوتی سونی، نورپردازی 64 رنگ، فناوری تشخیص چهره، پشتیبانی از فرمان صوتی، تنظیم برقی صندلی با گرمایش و تهویه و غیره اشاره کرد.

در بخش ایمنی، این کراس اوور جدید مجهز به رانندگی خودکار سطح 2 است که شامل مجموعه ای از ویژگی ها مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، سنسورهای هشدار برخورد، ترمز اضطراری، دستیار حفظ خطوط، شناسایی هوشمند جاده خواهد بود. علائم و غیره

این درایو از ترکیب یک موتور 1.5 لیتری و یک موتور الکتریکی استفاده می کند. این کیت با گیربکس E-CVT سازگار است.

قدرت قسمت سوخت موتور 98 اسب بخار و گشتاور 125 نیوتن متر است. قدرت موتور الکتریکی 215 اسب بخار و گشتاور آن 330 نیوتن متر است. شاخص صفر تا 100 در 7.4 ثانیه ثبت می شود. حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت است.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی توسط یک باتری لیتیوم-آهن-فسفات 18.4 کیلووات ساعتی تامین می شود که امکان برد 125 کیلومتری را در حالت الکتریکی خالص فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا