سبک زندگی

(تصاویر) طرح استثنایی برای ساخت یک برج با «جنگل معلق» در لس‌آنجلس

خرید فالوور از سایت اینبو

استودیوی معماری بریتانیایی Foster & Partners رندرهای دیجیتالی از یک برج اداری را که قرار است در منطقه هالیوود لس آنجلس با یک سری تراس های مارپیچ در بیرون ساخته شود، نشان داده است. تراس هایی که شبیه یک جنگل مورب و معلق خواهند بود.

به گزارش فرادید، این ساختمان 22 طبقه که در زمینی به مساحت دو هکتار در بلوار سان ست قرار دارد، میزبان 48 هزار و 770 متر مربع دفاتر خلاق خواهد بود. پلان ها یک برج مدور را با کف های پیش ساخته سفید رنگ و هر سطح در یک دیوار شیشه ای پیچیده شده اند.

طراحی انحصاری

طراحی انحصاری

مجموعه ای از تراس های پوشیده از گیاهان مارپیچی نمای ساختمان را بالا می برند و این تصور را ایجاد می کنند که یک دیوار سبز رنگ دور سازه پیچیده شده است.

تراس ها دارای فضای کافی برای چندین قسمت نشیمن خواهند بود که از طریق درهایی که در دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف طراحی شده اند، به فضاهای کاری داخلی منتهی می شود.

نورمن فاستر، بنیانگذار Foster & Partners، گفت: «این ساختمان بازتابی واقعی از دفاتر آینده، توسعه جامعه، رفاه و محبوبیت تراس‌های سبز است که صنایع خلاق باورنکردنی شهر را پرورش می‌دهند و زنده می‌کنند».

به گفته پاتریک کمبل، شریک ارشد فاستر و شرکا، تراس ها دارای نور و تهویه طبیعی برای ایجاد یک محیط کاری سالم و بسیار پربازده هستند: “باغ های کاری در فضای باز آبشاری، نور طبیعی و تهویه به کار سالم و بسیار پربار کمک می کنند. در بلوار سانست در هالیوود باز می گردد.

شکل دایره ای این سازه نمای 360 درجه ای از مرکز شهر لس آنجلس را فراهم می کند.

طراحی انحصاری

طبقه همکف ساختمان طوری طراحی شده است که خیابان را درگیر کند و شامل یک صفحه نمایش ویدئویی LED بزرگ، رستوران ها، اجتماعات اجتماعی، تئاتر و گالری است. در طبقه بالا یک رستوران زیر یک غرفه هواداران وجود دارد.

این پروژه برای جلب توجه برترین سازندگان محتوای هالیوود طراحی شده است.

(تصاویر) طرح انحصاری ساخت برج «جنگل معلق» در لس آنجلس

این پروژه بخشی از پیشنهادی است که توسط توسعه دهنده The Star LLC به شهر ارائه شده است که در صورت تایید، در سال 2026 آغاز می شود و احتمالاً در سال 2029 تکمیل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا