فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) هیوندای اینستر؛ شاسی بلند کره‌ای کوچک با چهره‌ای متفاوت می‌آید

خرید فالوور از سایت اینبو

هیوندای کراس اوور کوچک اینستر را برای رقابت با محصولات ارزان قیمت این کلاس مانند داچیا اسپرینگ معرفی کرد. طول هیوندای اینستر 3825 میلی متر، عرض 1610 میلی متر، ارتفاع 1575 میلی متر و فاصله بین دو محور 2578 میلی متر است.

به گزارش سرگرمی روز، علاوه بر اندازه جمع و جور که می تواند هیوندای اینستر را به گزینه ای مناسب برای شهرهای شلوغ تبدیل کند، باید به محرک الکتریکی آن نیز اشاره کرد که در پیکربندی اولیه از باتری 42 کیلووات ساعتی با برد 299 کیلومتر استفاده می کند. این تریم حدود 95 اسب بخار قدرت را از طریق یک موتور الکتریکی در اختیار خودرو قرار می دهد.

پرچمدار هیوندای اینستر به باتری 49 کیلووات ساعتی مجهز است که برد را به 349 کیلومتر افزایش می دهد. تک موتور الکتریکی این سطح تریم نیز دارای قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن متر است.

در تمامی نسخه های اینستر، موتور الکتریکی به محور جلو متصل است. شاخص صفر تا 100 تریم پایه 11.7 ثانیه است که در تریم پرچمدار به 10.6 ثانیه بهبود می یابد.

حداکثر سرعت به ترتیب 140 و 150 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

با استفاده از شارژ 120 کیلوواتی DC، 30 دقیقه طول می کشد تا باتری از 10 تا 80 درصد ظرفیت آن شارژ شود.

صندلی های جلو برای افزایش فضای داخل کابین قابل تغییر هستند. نسخه 5 سرنشین هیوندای اینستر نیز در سال 2025 عرضه خواهد شد.

با توجه به تریم، ویژگی‌های این خودرو شامل کروز کنترل تطبیقی، دوربین‌های محیطی، نور بالا تطبیقی ​​در بخش ایمنی و شارژر بی‌سیم، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع خودکار، شارژ معکوس، اپل کارپلی/پشتیبانی از اندروید Auto اشاره کرد. کابین.

دو صفحه نمایش 10.25 اینچی نیز به تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات مسافت پیموده شده اختصاص داده شده است.

قیمت هیوندای اینستر هنوز مشخص نشده است.

هیوندای اینستر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا