فناوری و تکنولوژی

(تصاویر) هیوندای توسان فیس‌لیفت شد؛ البته فقط برای اروپایی‌ها

خرید فالوور از سایت اینبو

هیوندای توسان یکی از محصولات وارداتی جذاب در بازار ایران است که طرفداران زیادی دارد. نسخه فیس لیفت شده این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 رونمایی شد و اکنون مشتریان اروپایی می توانند آن را سفارش دهند. این خودرو همچنان با موتورهای بنزینی و هیبریدی قابل خریداری است.

به گزارش دیجیاتو، کارخانه هیوندای در جمهوری چک وظیفه تولید توسان را برای بازار اروپا بر عهده دارد. هیوندای مدل توسان را به عنوان یک کراس اوور کوچک برای بازار اروپا معرفی کرد. در سال 2023، هیوندای توسان در رتبه سیزدهم پرفروش ترین خودروهای جهان قرار گرفت. آمار رقبای توسان به شرح زیر است: کیا اسپورتیج در جایگاه شانزدهم، فولکس واگن تیگوان در جایگاه بیستم و فورد کوگا در جایگاه ششم.

هیوندای توسان فیس لیفت شد.  البته فقط برای اروپایی ها

اطلاعات بیشتر از هیوندای توسان اروپا

هیوندای توسان اروپایی شباهت قابل توجهی به نسخه های این خودرو عرضه شده در سایر نقاط جهان دارد. صفحات مشبک رادیاتور جدید به این خودرو اضافه شده است. چراغ های روشنایی روز نیز روی جلوپنجره قرار گرفته اند، اما شکل آنها برای نسخه اروپایی متفاوت است. نسخه اروپایی از سپرهای جدید و همچنین رنگ های خاص بدنه بهره می برد. علاوه بر این، مشتریان اروپایی می توانند هیوندای توسان را با تریم N Line سفارش دهند. بادی کیت و جلوپنجره متفاوت، تزئینات گلگیر و اگزوز گرد دوتایی از ویژگی های این تریم است.

هیوندای توسان فیس لیفت شد.  البته فقط برای اروپایی ها

طول نسخه اروپایی هیوندای توسان با اندکی افزایش پس از فیس لیفت به 4520 میلی متر می رسد. نسخه های جهانی این خودرو 4650 میلی متر طول دارند. فاصله بین دو محور نسخه اروپایی 2680 میلی متر است در حالی که نسخه های جهانی دارای فاصله بین دو محور 2755 میلی متر هستند.

هیوندای توسان مانند گذشته در اروپا با طیف وسیعی از موتورها عرضه می شود. موتور 1.6 لیتری TGDi بنزینی و موتور 1.6 لیتری CRDi توربودیزل اولین گزینه های موجود هستند. مشتریان همچنین می توانند کراس اوور کوچک هیوندای را با موتور بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژ و سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی سفارش دهند. مدل هیبریدی توسان برای اولین بار به سیستم چهار چرخ متحرک نیز مجهز شده است.

هیوندای توسان فیس لیفت شد.  البته فقط برای اروپایی ها

نسخه های جدید توسان برای بازار اروپا تا پایان بهار وارد نمایندگی های این شرکت می شود. این خودرو در انگلیس در بازه قیمتی 32 هزار تا 45 هزار و 875 پوند (دو میلیارد و 600 میلیون تا سه میلیارد و 700 میلیون تومان) به فروش می رسد. قیمت نسخه های پیش فیس لیفت این خودرو 31 هزار و 535 پوند (دو میلیارد و 566 میلیون تومان) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا