اخبار روز

(تصویر) مدل جدید سراتو تفاوت‌های زیادش با مدل موجود در ایران

خرید فالوور از سایت اینبو

این یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار جهانی است که با نام های شوما در چین و سدان های خانواده K در کره جنوبی شناخته می شود.

به گزارش سرگرمی روز، سراتو را باید به این مجموعه از نام هایی اضافه کنیم که بیشتر از دیگران با آن ها آشنا هستیم چرا که سراتو سابقه قدم زدن در خیابان های ایران را دارد.

ماشین کره ای جدید

سراتو نسل 3 جدیدترین مدل موجود در ایران

اکنون یک سدان مرموز با نام K4 مدل 2025 توسط کیا ارائه شده است که نسبت به محصولات قبلی این برند کاملا متفاوت بوده و میزبان زبان طراحی جدیدی است.

جسارت خاصی در طراحی K4 جدید وجود دارد و البته این فقط در ظاهر آن نیست چرا که همین ماجراجویی در کابین نیز مشهود است. اگرچه در حال حاضر تصاویر رسمی محدود است، اما اوج این طراحی را باید بعد از ستون میانی و به طور مشخص در آخرین ستون خودرو که میزبان دستگیره های درهای عقب نیز است، دید.

شیب کوپه یا بهتر است بگوییم فست بک زیبایی خاصی به آن بخشیده است و گلگیرهای حجیم عقب نیز به بهترین شکل ممکن با این نمای هماهنگ شده است.

اگر بخواهیم در مورد کابین صحبت کنیم، باید به نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی در یک قاب یکپارچه، نمایشگر هد آپ، سوکت 12 ولت 180 وات، دکمه انتخابگر حالت رانندگی روی فرمان، مراجعه کنیم. رنگ های مختلف تودوزی که به انتخاب مشتری تداوم حضور دکمه های فیزیکی روی کنسول و…

کیا اطلاعاتی در مورد موتور منتشر نکرده است.

کیا K4 اواخر سال جاری در ایالات متحده به فروش می رسد.

کیا K4 مدل 2025

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا