تعبیر خواب

تعبیر اذان در خواب از تعبیر ابن سیرین چیست؟

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر اذان در خواب از تعبیر ابن سیرین چیست؟ در روایات متعددی از امام صادق و ابن سیرین تعبیر اذان در خواب از تعبیر ابن سیرین آمده است و اگر می خواهید بدانید تعبیر این خواب برای خواب دیده چیست باید این تعبیر خواب از سایت سرگرمی روز را بخوانید. ما معتبرترین سایت تعبیر خواب در ایران هستیم. پس پیشنهاد می کنم برای فهمیدن تعبیر اذان در خواب از تعبیر ابن سیرین در ادامه مطلب همراه ما باشید.

اذان در خواب

در رؤیت اذان در خواب تعابیر فراوانی وجود دارد اما امروزه تعبیر دیدن اذان در خواب را از کتاب و دائرةالمعارف تعبیر خواب ابن سیرین انتخاب می کنیم که در اینجا همه موارد رؤیت آورده شده است. به شرح زیر است.

اذان در خواب

ابوبکر بن عبدالله بن قریش به ما گفت، گفت حسن بن سفیان به ما گفت، گفت اسحاق بن ابراهیم بن مخلد الهندعلی به ما گفت، گفت وهب بن جریر به ما گفت، گفت پدرم به ما گفت، گفت محمد. بن ابراهیم بن حارث التیمی از محمد بن عبدالله بن زید الانصار از پدرش به ما گفت، گفت تو آمدی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به او گفت چه چیزی. اذان را دیدی، گفت: این خواب واقعی است، پس برخیز و آن را بر بلال بینداز، زیرا صدایش نرمتر از آنچه تو ثابت کردی.

(و به ما بگو) ابوبکر گفت حسن بن سفیان به ما گفت عن اسماعیل بن عبید حرانی عن محمد بن سلمه عن محمد بن اسحاق عن محمد بن. ابراهیم رضی الله عنه محمد بن عبدالله بن زید الانصاری از پدرش خداوند ابن زید انصاری در خواب گفت مردی را دیدم که دو جامه سبز بر تن داشت و زنگوله ای بر دوش داشت.

گفتم اى عبدالله آیا زنگ را مى فروشى برادرت رؤیاى دیده است پس با بلال به مسجد بیرون برو و آن را به سوى او افکند و بگذار آن را بخواند که از تو صداى درآورد. من با او بیرون رفتم و شروع به ریختن آن کردم و بلال با آن ندا داد پس عمر بن خطاب رضی الله عنه صدا را شنید پس بیرون رفت و نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله آمد. صلی الله علیه و آله و سلم گفت: یا رسول الله، تو مانند آنچه من می بینم دیدی (استاد ابوسعید رضی الله عنه).

اذان در خواب

تعبیر دیدن اذان در خواب

(کسی که بیند) که یکی دو بار اذان داد و برای حج و عمره روزی واجب برپا داشت و خواند، به فرموده حق تعالی: {و اذان بین مردم برای زیارت} و اکنون در عرفات اذان می‌گوید و دو مرتبه اذان می‌گوید، در سفر دور اگر در خواب ببیند که مؤذن را صدا می‌زند و در بیداری نیست، به اندازه صدایش صاحب حال است. در صورتی که ایالت دارای افرادی باشد که از آنها استقبال می کنند.

اگر ببیند که در اذان زیاد یا کم شده یا کلامش را تغییر داده است، به اندازه کم و زیاد شدن مردم را ستم می کند.

تعبیر دیدن اذان در خواب

و هر کس در خواب ببیند (گویا اذان را بر دیوار می خواند، مردی را به آشتی می خواند، و اگر بر خانه ای اذان دهد خانواده اش می میرند) و اگر اذان بالاتر باشد. کعبه ظاهر می شود بدعت و اذان در گودی کعبه است ستوده نمی شود و هر کس بر بام همسایه خود اذان بخواند به همسایه خود در خانواده خیانت کرده است و هر که بخواند. نداى ميان قومى كه او را اجابت نمى كنند، پس او روشن است قومى ظلمانى است، به خاطر فرموده حق تعالى: {پس در ميان آنان دعوت كرد كه لعنت خدا بر ستمكاران باد. گفت که رانندگی می کند پس اگر در خانه گرم زنگ بزند با تب شدید گرم می شود و اگر در خانه سرد زنگ زد در تب گرم می سوزد.

(و روایت شده) از ابن سیرین رحمه الله اذان گفت بر خلاف شریک، به سبب فرموده حق تعالی: {و اذان الله و رسوله اللّه. مردم در روز اکبر زیارت}. آیه اگر در قافله به او اجازه داده شود دزدی می کند، زیرا خداوند متعال می فرماید: {ای شترها همانا شما دزدید}. و اذان در صحرا یا اردوگاه جاسوسی برای دزدان است و هر که زندانی شود و ببیند که ایستاده یا ایستاده نماز می‌خواند، به خاطر گفتارش آزاد می‌شود: {اگر توبه کنند و نماز را برپا دارند}. آیه: و هر که ببیند (نه در حبس) که نماز را برپا می دارد، کار بزرگی انجام می دهد که به آن ستوده می شود، و هر که بیند) چنان که بر در خانه اش ایستاده است. یک بستر، سپس می میرد، نماز را به شوخی گرفتند و بازی کردند، زیرا آنها قومی هستند که نمی فهمند.

دید) گویا اذان داد، برخاست و نماز خواند، پس کارش تمام شد، و دلیل مرگ است، و هر که در بازار اذان بشنود، از مردم پیاده شده است. آن بازار اگر در جای خود اذان دهد و کسی را ببیند که از اهل بیت او نیست یا در جایی غیر از محل خود ببیند منفور است.

همچنین بدانید: تعبیر خواب ابن سیرین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا