تعبیر خواب

تعبیر بستر در خواب توسط ابن سیرین دیدن تختخواب در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر بستر در خواب توسط ابن سیرین دیدن تختخواب در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

تعبیر خوابی رختخواب برای خانم مجرد برای خانم متاهل برای خانم باردار برای خانم مطلقه چه تشک نو چه تشک تخت خرید تشک سفید و قرمز و مشکی و پاره و کثیف و تمیز برای تخت توسط ابن سیرین

  1. رختخواب مرتب در خواب بیانگر شادی، آسایش و زندگی خوب است
  2. دیدن تخت نرم و لطیف نشانگر زن مطیع، تختی جادار و خوش اخلاق است.
  3. و دیدن تخت هایی از پشم، مو، پنبه یا پر پرنده نشان دهنده زنی ثروتمند است.
  4. در مورد رنگ های مسطح، سفید یا سبز را همسر دینی می گویند و سیاه زنی است که در خفا خدا را خشمگین می کند.
  5. و خرید تشک عروسی مجردی را ببینید
  6. اما فروش تخت یا تشک نشان دهنده جدایی زن و شوهر به دلیل طلاق یا فوت است.
  7. در مورد حرکت تخت از جایی به جای دیگر، نشان دهنده اتفاقاتی است که در زندگی زناشویی او رخ می دهد.
  8. تا کردن رختخواب در خواب بیانگر غیبت زن است
  9. دیدن تخت برای یک زن گاهی نشان دهنده ترس از رابطه جنسی است
  10. ارتفاع یا ارتفاع تخت نشان دهنده جاه طلبی زیاد است

و اما رختخواب معروف زن است پس هر که ببیند در بسترش خیر یا فساد یا کم و زیاد شدن است تعبیر به همسرش است. و کسى که ببیند خود را ترک مى کند، رختخوابى مى گیرد و تختى دیگر مى گیرد، سپس زن خود را رها مى کند و با دیگری ازدواج مى کند. و هر کس در بستر یا رختخواب خود سگ یا هفت سگ ببیند یا آنچه را که از حیوان آنجا رد کند بر خلاف اهلش.

كسى كه در خواب ببيند كه رختخواب خود را تا كرده و در جهت ديگرى گذاشته است، دلالت بر سفر يا غيبت همسرش يا دورى او دارد.

هر کس در خواب ببیند که رختخواب خود را رها کند و تخت دیگری برود، با زن دیگری ازدواج می کند.

هر کس در خواب ببیند که روی تختی نشسته است که تشک بر آن نیست، در سفر است و اگر مریض باشد می میرد و اگر زن داشته باشد، خوشبختانه در کنارش خواهد بود و می تواند -شاید بین آنها جدایی رخ دهد.

بنابراین، نشان دهنده زن و پر شدن او از گوشت یا چربی است، و تخت ممکن است نمایانگر زمینی باشد که فرد بی احتیاطی روی آن می غلتد تا از او به زندگی پس از مرگ بگذرد.

و هر کس در خواب ببیند که این تخت جایگزین او شود و مانند او تبدیل شود، با دیگری ازدواج می کند و اگر وجدانش به این رختخواب برنگردد، می تواند اولی را طلاق دهد. همین طور اگر ببیند که بستر اول نسبت به آنچه در تعبیر کراهت دارد خارج است، زن می میرد یا آنچه به او نسبت داده می شود. به سوی او رو می کند و اگر به آنچه در تعبیر پسندیده است تغییر کند، به زن سالم اول روی می آورد و به همان اندازه که دگرگونی را در خود می بیند، شکل می گیرد و تخت خود را از یک جا تغییر می دهد. به دیگری، سپس همسرش بر اساس دو فضیلت مهربانی، سخاوت و تایید، از موقعیتی به موقعیت دیگر تغییر می کند. برای آنها یا یکی از آنها، و اگر رختخواب دیگری شبیه یا بهتر از او یا کمتر از او با تخت ببیند، با دیگری به شکلی که دیده ازدواج می کند و فرقی نمی کند. آزادگان و کنیزان در تعبیر تریبون چون همه زن هستند و تعبیرش یکی است.

هر کس در خواب ببیند که رختخواب خود را تا می کند و به کناری می اندازد، از همسرش غیبت می کند، از او غیبت می کند یا از او دوری می کند، و اگر چیزی در این میان ببیند که دلالت بر تفرقه و کینه دارد، یکی از با او بمیرند یا بین آنها طلاق واقع شود و اگر در جای مجهول رختخوابی ببیند بر حسب ماهیت و شکل تخت به زمین بزند و تخت مجهول یا معلوم ببیند. اگر غریبه تختی ببیند و بر آن بنشیند، به قدرتی دست می یابد که در آن بر انسان ها قیام می کند و آنها را تسخیر می کند، زیرا تخت از چوب است و چوب ذات مردانی است که در دینشان هستند. با ریا آمیخته اند، زیرا خانواده شورای پادشاهان است. در زن، چوب پنبه تخت نشان دهنده اطاعت او از شوهر است، وسعت تخت، ظرفیت ایجاد و تازگی آن نشان دهنده طراوت آن است و اینکه آیا از زن عاقل ساخته شده است، و آیا از مو است. پشم یا پنبه است، نشانگر زن ثروتمند و سفیدی آن، زن متدین، و جلایش نشانگر زنی است که خدا را ناخوشایند انجام می دهد، زنی در ستایش، و زن جدید، زنی محجبه زیبا است. و پاره شده، زنی است که دین و دین ندارد، پس هر که او را روی تخت ببیند و نخوابد، می خواهد با شوهرش رابطه برقرار کند و او آمادگی آن را ندارد.

کسی که در خواب ببیند بر بستری ناآشنا در مکانی ناآشنا نشسته است، نشانگر آن است که به سرپرستی خوبی که سزاوار آن است می‌رسد یا مالک زمین می‌شود. و هر کس تشکى را در حالى که بر تخت متحرکى پهن کرده ببیند، دلالت بر عزت و مقام و ظلم دشمنان دارد. و هر کس ببیند که رختخواب خود را جلوی در خانه یا جلوی در انداخته است، تکرار کند، زیرا این امر حکایت از طلاق رجعی دارد.

و هر کس در خواب ببیند که دسته ای از تشک ها را روی هم پهن کرده است تعبیر به ازدواج زنان به تعداد این تخت می کنند و هر که ببیند تخت او را موش ها خورده اند. به فساد او تعبیر می شود. ازدواج با کسى که در تعبیر منسوب به موش است و راضى به این مفاسد است، و کسى که تخت او را در هوا آویزان مى بیند، دلالت بر مرگ همسرش دارد و اگر بر آن بیفتد. زمین، بیمار می شود و شفا می یابد.

كسى كه در خواب ببيند كه رختخوابش در جاى آراسته است، بيانگر بهبود وضع و مقبوليت و مقام است و گويند ديدن رختخواب نو اگر نو باشد، بيانگر درستى شخصيت همسرش است. . . از شر به خیر و اگر غیر آن را ببیند، گفته اش بر ضد اوست. از صلاح تا فساد و اگر غیر از آن ببیند سرخ می شود و هر که او را سرخ ببیند سفید یا زرد می شود و زنش از این گناهان بیمار می شود تا اینکه به مرگ نزدیک شود و خیر جدید تخت توسط زن زیبا یا راز جدید تفسیر می شود.

و هر کس در خواب ببیند که رختخواب خود را رها می کند و تخت دیگری می گیرد، سپس با زن دیگری ازدواج می کند و هر که ببیند تخت او از جای خود جابجا می شود، همسرش به آرامی از حالتی به حالت دیگر می رود و بین دو حالت به همین اندازه است. یکی جدایی بین دو جا و هر کس ببیند تختش را از جایی به جای دیگر حرکت می دهد با زنان ازدواج می کند و آنها را ترک می کند.

و هر کس در خواب ببیند که رختخواب خود را تا کرده و آن سوی دیگر گذاشته است، بیانگر سفر یا غیبت همسرش یا دوری اوست، و اگر در خواب چیزی باشد که بیانگر آنچه مورد منفور است. وفات یکی از آنها یا طلاق بین آنها واقع شود و هر کس ببیند بسترش پر است و زنش حامله یا بیمار است، نشانگر صلاح و شفای اوست و کسی که خواب ببیند بر بالین است شناخته می شود. یا او ناشناخته می نشیند، و تشک روی تختی از تخته های ناشناخته است، سپس قدرتی پیدا می کند که در آن از مردان بالاتر می رود و آنها را به او تسلیم می کند، به خصوص اگر بتواند روی آن بنشیند.

و هر کس در خواب ببیند که بر تخت خوابیده است، دین خود را نادیده می گیرد، ولی او صاحب دنیاست و از ترس رها می شود، و هر که ببیند حیوانی بر بالین اوست، از آن بر حذر باشد. همسرش که خوابیدن روی تخت در مکان نامعلومی نشان دهنده خرید زمین یا زراعت زمین است و شاید ارثی باشد و خوابیدن روی تخت عموماً رفع خستگی و سختی است. تخت، زن آزاد است یا کنیز، و چه بسا بستر زمین باشد اگر از آن چشم پوشی کنیم، و هر که تخت خود را در درگاه پادشاه ببیند، حکومت را به دست می گیرد.

و هر که در خواب ببیند بر بالین اوست و نمی خوابد، پس می خواهد با زنی رابطه برقرار کند و موفق نمی شود. جدید بودن رختخواب دلالت بر نرمی زن دارد و اگر پنبه و پشم یا مو باشد نشان دهنده زن ثروتمند و اگر سفید باشد نشان دهنده زن متدین و اگر موم شده باشد نشان دهنده زن است. که آنچه را خدا می خواهد انجام می دهد. خدای تعالی راضی باشد و اگر سبز باشد نشان دهنده اهتمام او در عبادت و بنیان نو است. زن خوب، زن پاره، زنی که نه دین دارد و نه وفا. به طور کلی خواب تخت به چهار صورت تعبیر می شود: صیغه و زندگی در آسایش.

رؤیت بالین ابن سیرین

امیدواریم از تعبیر بستر در خواب توسط ابن سیرین دیدن تختخواب در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا