تعبیر خواب

تعبیر خواب آغوش گرفتن چیست؟

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر خواب آغوش گرفتن چیست؟ در روایات متعددی از امام صادق و ابن سیرین تعبیر خواب آغوش گرفتن آمده است و اگر می خواهید بدانید تعبیر این خواب برای خواب دیده چیست باید این تعبیر خواب از سایت سرگرمی روز را بخوانید. ما معتبرترین سایت تعبیر خواب در ایران هستیم. پس پیشنهاد می کنم برای فهمیدن تعبیر خواب آغوش گرفتن در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آغوش در خواب

در این مقاله بهترین تعبیر خواب را که تعبیر ابن سیرین است و تعبیر او از بغل کردن در خواب را خواهید یافت که آمیختگی و محبت و دلیل بر دوستی است.

تعبیر خواب آغوش گرفتن

بغل كردن در خواب : در آغوش گرفتن اختلاط و محبت است و اگر بيند كه او را در آغوش گرفت و سر در دامان او گذاشت سرمايه خود را به او مي دهد و نزد او مي ماند يا قاضي نزد آن سلطان يا قاضي گويد . و اگر سلطان یا قاضی او را بپذیرد از آنها خیر می گیرد و اگر ببیند مردی بین چشمانش می بوسد ازدواج می کند.

و گاز گرفتن مكر است و گويند كراهت است و گويند گزيدگي بيش از حد محبت نسبت به گزيده شده اعم از انسان و غير آن است و اگر باسن خود را بگيرد طمع مي كند. و اگر باسنش را نیشگون بگیرد به همسرش خیانت می کند و اگر شکمش را نیشگون بگیرد به پول بیت المال خود حرص می زند و اگر در دستش نیشگون بگیرد به پول برادرانش طمع می کند. ، نیکو است و هر چه برای فروشنده خوب است برای خریدار خوب است و نور در تفسیر هدایت است و تاریکی گمراهی است و راه تاریک ضلالت و ناراستی از راه است و خرابی از مکان ها گمراهی است. زیرا هر که ببیند در آن است اگر صاحب دنیا باشد

و هر کس ببیند که ساختمانی سقوط کرده و خراب شده است، این مصیبت است که بر اهل آن مکان می‌رسد و قلعه، مصونیت دین است برای هر که ببیند در آن است، و هر که کار خود را برای او جمع کند و توانمند شود. با دنیا، پس او در شرف ناپدید شدن است و وضعیت تغییر کرده است، زیرا همه چیز، اگر تکمیل شود، حذف خواهد شد.

و هر کس در خواب ببیند که دهانش از آب پر می شود تا جایی که در آن نماند، این رزق او است.

و هر که خانه آهنین و لباس و ساق یا پاره ای از اعضایش را ببیند، نشانگر طول عمر و رشد اوست.

تعبیر خواب در آغوش گرفتن ابن سیرین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا