تعبیر خواب

تعبیر خواب حجاب در خواب و رابطه آن با مال و حسن خلق و حسن شهرت

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر حجاب خداوند در خواب، حجاب را بر زنان مؤمن قرار داد. بسیاری از خانم ها حجاب را ترجیح می دهند و به آن افتخار می کنند، هرچند برخی آن را بی مدی می دانند و معتقدند حجاب است. امری است که نشان دهنده عقب ماندگی و عفت است و عدم رعایت آن اشکالی ندارد، اما بسیاری از مردم نمی دانند که حجاب از وظایفی است که خداوند متعال بر دوش زنان مسلمان گذاشته است. خصوصیات زن مسلمان دلیل بی زینتی و وسوسه مردانه است، لذا زن محجبه نزد همه محترم است. خداوند متعال می فرماید: (و چون چیزی از آنها خواستید از پشت پرده از آنها بخواهید که برای دل های شما و آنها پاکتر است و ضرری برای شما نیست). رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم نباید بعد از خود با همسران خود ازدواج کند که این کار نزد خداوند بزرگ است.

زن مسلمانی که به دستور خدا عمل نکند و حجاب نداشته باشد، نافرمانی خداوند متعال محسوب می شود و باید در پیشگاه پروردگارش توبه کند و به او تمسک کند و بداند که در دنیا عزت دارد. و هر کس حجاب را انکار کند، واجب اسلام را که در متون مقدس قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم آمده است انکار کرده است، پس اگر آن را انجام ندهد. مرتکب گناه کبیره خواهد شد . از آن توبه کن

در واقع دیدن حجاب در خواب معانی مختلفی دارد.

تعبیر خواب حجاب در خواب

کسی که در خواب حجابی سفید از طلا می بیند یا رنگ آن طلایی و سفید است، بیانگر ثروت، حسن خلق و اطاعت از خداوند است.

و اما کسى که خواب شستن و گستردن حجاب را مى بیند، بیانگر شهرت و شهرت در بین مردم است، و حجاب پاک در بینش، نشان دهنده تعالى و شهرت نیکو، و حجاب کثیف در بینش، بیانگر بد نامى است. کارهای نیکی که این شوهر انجام می‌دهد و نماز و عبادت او، رفتار بد و بد رفتاری او با مردم را توجیه نمی‌کند.

تعبیر خواب حجاب در خواب زن متاهل

اگر زن متاهلی در خواب ببیند که مقنعه یا چادر بلند است، این رؤیت بیانگر این است که شوهرش با او خوب رفتار می کند و سعادت خانواده به دلیل تولد پسری با چهره و رنگ جدید است. معلوم است کسى که در خواب ببیند حجاب را بر مى دارد بیانگر بدى و بدرفتارى شوهر است و زن ممکن است بد و تندخو باشد، ولى اگر در او چادر سیاه ببیند. خواب نشان می دهد که شوهرش به مهربانی مشهور است، بر دیگران اقتدار دارد و سخنانش شنیده می شود.

تعبیر خواب حجاب در خواب زن باردار

اگر زن حامله در خواب ببیند با حجاب است، بیانگر آن است که پسری به دنیا می آورد و این مژده ای است برای او از زایمان سالم و آسان و ایمن بودن او و بازگشت او. زندگی و سلامت کامل او و عشق مداوم بین او و همسرش.

تعبیر خواب حجاب در خواب زن مجرد

اگر زنی در خواب ببیند که حجاب دارد و ظاهری درخشان دارد و زنان به او نگاه می کنند و تعجب می کنند، بیانگر این است که با مردی معروف، شایسته، مرفه، ثروتمند نامزد یا ازدواج کرده است. کسى که مقام و منزلت دارد، خود و دوستانش به آبروى نامزدش غبطه مى خورند، چون اهل دین است و خوش رفتارى دارد، ولى اگر مثلاً در حجاب نقص داشته باشد، کثیف است. پاره است یا سوراخ دارد پس این خوب نیست و نامزدی دوام نمی یابد یا عقد دوام نمی یابد و جدایی می شود اما اگر در خواب ببیند که چادر سفید بر سر دارد. این نشان دهنده پاکی او از کینه توزی و حسد و بدی است و ازدواج او با مردی پاک دل و نیت پاک و وفادار به هر که باشد و خدا داناتر است کامل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا