تعبیر خواب

تعبیر خواب خوردن انگور در خواب و رابطه آن با پول و سلامتی و قدرت

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر خواب خوردن انگور در خواب انگور یکی از محبوب ترین میوه ها در بین مردم است زیرا میوه تابستانی است و در قرآن کریم به آن اشاره شده است. دیدن انگور در خواب معانی مختلفی دارد.

تعبیر خواب خوردن انگور در خواب

برای کسی که در خواب انگور ببیند به معنای خیر و مال و نیرو و تندرستی و زندگی پربار است و مژده است برای کسی که در خواب انگور ببیند خواه قرمز باشد چه سبز و چه سیاه.

تعبیر خواب خوردن انگور در خواب

و اگر زنی در خواب ببیند که انگور سبز می خورد، بیانگر وجود رابطه عاطفی است که به ازدواج ختم می شود و این همسر دارای مقام و مقام و دارای نفوذ و پول و این بینش است. او را مژده می دهد، اما اگر خواب ببیند انگور سیاه می خورد، بیانگر این است که با جوانی خوش تیپ ازدواج می کند و با او زندگی آرام و با ثباتی خواهید داشت.

تعبیر خواب خوردن انگور در خواب مرد

و اگر انسان در خواب ببیند که انگور می خورد، به معنای رفاه و احسان بسیار و بهبودی از امراض است. به او دستور داد که از درخت انگور بخورد تا از بیماری شفا یابد و پول حلال به دست آورد.

تعبیر خواب خوردن انگور در خواب برای زن متاهل

و اگر زن شوهردار در خواب ببیند که انگور سیاه می خورد، بیانگر صحت زندگی خانوادگی اوست و نظر و حکمت دارد و شوهرش به نظر او احترام می گذارد و بدون نصیحت او دست به کار نمی شود. نظر در مورد درمان و پیشگیری از بیماری ها.

تعبیر خواب خوردن انگور در خواب زن باردار

اگر زن حامله خواب ببیند انگور می خورد، بیانگر آن است که به سلامت و بی خطر زایمان می کند، اما تعبیر بینایی بر حسب رنگ انگور متفاوت است، رنگ انگور سیاه نشان دهنده پسر شدن است. و انگورهای قرمز، سبز و سفید نماد تولد یک زن است و دیدن آنها نشان دهنده نزدیک شدن به تاریخ تولد با ظاهر خیر بزرگ برای او و نوزاد است.

تعبیر خواب خوشه های انگور در خواب

اما هر کس در خواب فقط خوشه‌های انگور را ببیند که به وفور با برگ آویزان شده‌اند، به این معنی است که بیننده خواب به زودی به موقعیت‌های برجسته‌ای می‌رسد و شما می‌توانید شادی را به دیگران هدیه کنید.

اگر زن مجردی در خواب خوشه های انگور ببیند، این نشان دهنده برآورده شدن شدیدترین خواسته های اوست.

و اگر ببیند که سوار بر اسب است و از بوته های انگور مشک می گذرد، در حالی که میوه های آن را می چینی و می خوری، این یعنی کار راحت و برآورده شدن آرزوهای بزرگ.

و هر که ببیند انگور را در شراب می‌فشاند در حالی که خود و خانواده‌اش به این امر مشغولند، از ملکوت بهره‌مند می‌شود، تا اهل بیتش پیروز شوند و مردم به او حسد کنند، و اگر بیننده برای این کار مناسب نباشد. سپس از شخص بزرگی بهره برد.

و جعفر صادق گفت: رؤیت انگور سیاه و سفید در زمان خود و در زمانهای دیگر به چهار وجه اولاد و علم و احکام و پول و آب تعبیر شده و به سه وجه پول نیز تعبیر شده است. که خیر و برکتی وجود دارد. فراوانی و رستگاری از خشکسالی و بلا، به فرموده خداوند متعال: «الناس در آن یاری می شوند و در آن فشرده می شوند».

و گفته شد که دیدن انگور سفید در زمان خود طراوت و نیکویی دنیا بود و در زمانهای دیگر از فراوانی باران شبانه روز مال به دست می آورد.

و هر كه انگورى ببيند و بخواهد آن را بچيند، در رزق و روزى عجله مى كند و به آنچه دانشمندان گفته اند نمى رسد: هر كه بخواهد از وقتش بخواهد محروم مى شود، و چه بسا انگور به معناى آن باشد. مرض و نگرانی و انبوه پول را در زمان نامناسبی می گفتند، پس هر که ببیند آن را به مقتضی تعبیر می کند، ولی امیدواریم قضاوت کند.

و هر کس انگور ببیند آن را به پول کراهت تعبیر می کنند، پس هر که آن را دید ببیند چه می بیند و از آنچه می بیند به او بگوید و خدا داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا