تعبیر خواب

تعبیر خواب درباره ادرار توسط امام صادق – دیدن ادرار در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب درباره ادرار توسط امام صادق – دیدن ادرار در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

بول در خواب اثر ابن سیرین

ادرار کردن در خواب در مقابل مردم

شب ادراری در خواب

ادرار کردن در خواب برای زن باردار

ادرار در خواب

جعفر الصادق گفت: دیدن بول در صورت فقیر به صورت فقیر تعبیر می شود.

و اگر غلام بود آزاد شد و اگر اسیر بود آزاد شد و اگر مسافر بود به دیار خود بازگشت.

و اگر عالم یا قاضی باشد محمود نیست و اگر تاجر باشد حکایت از نقص در آنچه معامله کرده است.

تعبیر دیدن ادرار در خواب نابلسی

ادرار در خواب به این معناست که پول خود را در چیزی خرج می کند که برایش جایز نیست و یا با چیزی که مناسب او نیست رابطه دارد. و تولید ادرار در خواب دلیل بر تولید رزق است. و نگه داشتن ادرار و ایجاد مشکل می تواند نشان دهنده فشرده شدن آن در اشیا باشد و درست نیست و تا زمانی که انژکتور تزریق نکند مشخص نیست.

و ادرار کردن در خواب پول ممنوع است. هر کس در جای نامعلومی بول کند با زنی از همان محل ازدواج می کند. و گفته شد: هر که او را در حال ادرار ببیند، بهای آن را می‌پردازد که به او باز می‌گردد.
و هر کس در خواب ببیند که در چاه ادرار کرده است، مالی را که به دست آورده خرج می کند
و هر که ببیند بر فرآورده ای بول کرد، در این فرآورده ضرر می کند. اگر در محراب ادرار کند، برایش عالمی متولد می شود
و هر کس خود را در حال ادرار کردن بر قرآن بیابد، یکی از فرزندانش قرآن را حفظ می کند
و هر كه بيند بر بعضى بول كرد و بعضى را حبس كرد، اگر توانگر بود قسمتى از مال او زائل مى‏شود و اگر مضطر بود قسمتى از گرفتارى او برطرف مى‏شود. اگر ببیند که با دیگری بول می کند و بول او با او آمیخته شده، بین آنها استمرار و عقد می شود. اگر ببیند آمپول می زنند با همسرش قهر می کند. اگر ادرار برای او قوی باشد و جایی برای آن پیدا نکند، می خواهد پول را دفن کند و دفن پیدا نمی کند.

اگر ببیند که بیش از بول بول کرده، اگر فقیر باشد آسوده می شود و اگر توانگر باشد پولش را از دست می دهد. اگر ببیند مردم ادرار خود را مسح می کنند، پسری خواهد داشت که مردم او را دنبال می کنند. اگر ببیند شخص معروفی بر او ادرار می کند، با خرج کردن پول آنها را تحقیر می کند. اگر مرد شیر را در حال دفع ببیند، غریزه خود را از دست می دهد و اگر معروفی بنوشد، آن را از مال دنیا خرج می کند. و هر كه بيند خون مى‏دهد، نزد زن مطلقه يا محرم مى‏آيد و نمى‏داند. اگر بیند زعفران بول می کند، پسری مریض دارد

اگر خود را در حال ادرار ببیند، پول خود را هدر داده است. اگر ببیند که نه خاک است و نه گل، مردی است که وضو نمی گیرد. اگر آتش خاموش شود، پسری با اقتدار برای او متولد می شود. به خانواده اش بی احترامی کرد. اگر به جای ادرار استفراغ خارج شود، این نشان دهنده ممنوعیت کودک است. و اگر پرنده ای ظاهر شود فرزندی متولد می شود که از نظر عدل و فساد با طبیعت آن پرنده مطابقت دارد. و کسی که ایستاده بول کند، مال خود را از روی نادانی خرج می کند. هر که بر پیراهنش بول کند صاحب فرزند می شود و اگر زن نداشته باشد ازدواج می کند. اگر ببیند که در بینی بول می کند، حرام است. و هر که در هر یک از مجالس بازار بول دیده شود در بازار حساب می شود. و پدر اردشیر بن ساسان را دید که گله گوسفند بود، گویا بول کرده و از ناپاکی تمام آسمان بخار برمی خیزد، خواست از دروازه تو بگذرد، گفت: نمی گذرم. این تا زمانی که به من یک پسر با یک پسر بدهید.

و هر کس در خواب ببیند که در خانه مردمی، خانه مردمی، مسجد مردمی، روستایی یا روستایی بول کرد، چون ازدواج کرد نطفه خود را در آنجا می ریزد، و اگر این بول در مسجد باشد، برکت می یابد. پسری صالح و با تقوا و هر کس او را ببیند که در شیشه یا طشت یا کوزه یا چاه یا خرابه بول می کند، با همسری ازدواج می کند. و هر که خواب ببیند در دریا بول کند، پول آن ده زکات و چیزهای دیگر به دست سلطان می رسد. انگار پل ونچر فرزندان او بودند. و هر که در خواب ببیند که پر از اندام تناسلی او بیرون آید و فرزندی از او متولد شود، در همه علم شرکت می کند، زیرا پر همه علم را حفظ می کند. و اگر ببیند از آلت استخوانی بیرون می آید و پسری برای او به دنیا می آید دشمن اوست. و هر کس ببیند که بیش از حد معمول بول کرده است یا به آن آلوده است یا بوی بدی می دهد یا در حالی که مردم به او می نگرند بول کرده است، این سبب تهمت یا نمایش بدی است که در مواجهه خواهد بود و مصرف ادرار نشان می دهد که سوء ظن به خودکشی از نظر درآمد یا پول ممنوع است.

دیدن ادرار در خواب – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر خواب درباره ادرار توسط امام صادق – دیدن ادرار در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا