تعبیر خواب

تعبیر خواب درباره ران ها دیدن پاها در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب درباره ران ها دیدن پاها در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

دیدن ران یا لگن برای زن مجرد برای زن متاهل برای زن باردار برای زن مطلقه آیا پا در معرض دید مرد قرار می گیرد درد جراحت لمس ساق پا سوختگی در موهای ران و بیشتر نوشته ابن سیرین

رون: او مردی در تعبیر خوابی قبیله است
اگر خواب دیدید که ران شما سفید و صاف است، خوشبختی و خوشبختی را پیش بینی می کند. اگر ران آسیب دیده دیدید، بیماری و دردسر را پیش بینی می کند. اگر دختری در خواب ران خود را تحسین کند، این پیش بینی می کند که او می تواند یک ماجراجویی را تجربه کند. او باید مراقب باشد و رفتار خود را اصلاح کند

ران قوت انسان و قوم و قبیله اوست، پس هر کس در آن چیز زیبا یا ناپسندی ببیند به او نسبت داده می شود و هر که ببیند ران او بریده می شود و خانواده اش را ترک می کند و غریب می شود می میرد. . هر کس در آنجا چیزی را که زینت یا خواری است ببیند به او نسبت داده می شود و چه بسا پا در سن انسان باشد. پس هر که ببیند پایش آهنی است و عمرش دراز است و مال یا چوبش باقی می ماند، در گذران روزی ضعیف است.

درباره ران و ساق پا: شخصی به من گفت: دیدم رانم افتاد، گفتم: زیر آن خانه داری، ستون. عمل عمدی صورت گرفت، گفت: درست است. دیگری گفت: دیدم یکی از پاهایم گم شده است. همین طور دیگری گفت: گفتم: یکی از بندگانت یا از حیوانات می رود. درباره دو انگشت پا: گفتم: از سفر روزی می گیری، گفت: آری، گفتم: از گیاهانی که هنوز در زمین هستند تغذیه می کنی. همین طور دیگری گفت: اضافه کرد که چشم دارند، گفتم: مارهایی را می خورید که همیشه سرشان روی زمین است، گفت: درست است.

اگر خواب ببینید باسنی زیبا را تحسین می کنید، بیانگر آن است که همسرتان از شما رنجیده خواهد شد. اگر زنی باسن خود را تحسین کند، نشان می دهد که او در مسائل عاشقانه ناامید خواهد شد. اگر متوجه شدید که حیوانات باسن بزرگی دارند، آرامش و شادی را پیش بینی می کند. اگر زنی در خواب ببیند که باسنش بسیار نازک است، بیانگر بیماری و ناامیدی است. اگر باسن او خیلی بزرگ باشد، خطر از دست دادن شهرت خود را دارد

در مورد ران ها، درباره قدرت یک فرد، درآمد، معیشت، مردم و قبیله آنها است. هر چیزی که در آنجا زیبا یا شرم آور شمرده می شود به آن نسبت داده می شود.

تعبیر خواب ران در خواب تعبیر خواب ران در خواب تعبیر خواب ران در خواب – YouTube

امیدواریم از تعبیر خواب درباره ران ها دیدن پاها در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا