تعبیر خواب

تعبیر خواب درباره زخم در شکم ، رویایی که معده ام زخمی شده است نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب درباره زخم در شکم ، تعبیر خوابیی که معده ام زخمی شده است از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

تعبیر زخم شکم در خواب بدون خون برای دختر مجرد برای زن متاهل و باردار

تعبیر زخم معده در خواب

زخم معده در خواب نماد مثبتی است، زیرا با معاش خوب مرتبط است، به ویژه اگر زخم بدون خون باشد، یعنی خونریزی نداشته باشد. و این امکان وجود دارد که زخم معده نمادی از نزدیک شدن به تاریخ تولد برای یک زن باردار و به احتمال زیاد نشانه ازدواج برای افراد مجرد و همچنین یک خبر خوب برای یک زن متاهل در مورد احتمال بارداری بعد از زایمان باشد. یک انتظار طولانی
گشاد شدن قفسه سینه یا شکم و فواید آنها: شواهدی از فواید، آسایش، مژده و تسکین ناراحتی. و تنگی و بی کیفیتی آنها: دلالت بر نگرانی و خشم دارد.

نویسنده گفت: او قفسه سینه و شکم را معاینه کرد. چنانکه زنی به من گفت: دیدم از روی سینه مردی می گذرم، گفتم: عشق تو در سینه او می افتد. دیگری گفت: دیدم سینه خروس را ضربدری کردم و گفتم: مردی تو را با صدا و ناله دوست دارد. دیگری گفت: دیدم چیزی سیاه در سینه مردم می ریزم، گفتم: تو به مردم بدی می آموزی و سخنانی در دلشان می ریزی که افکارشان را دگرگون می کند. دیگری گفت: دیدم بر سینه کسی نشستم و او را اذیت نکرد و او را نمی شناسم. گفتم: موقعیت صادراتی می گیری.

تعبیر جراحت در خواب – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر خواب درباره زخم در شکم ، تعبیر خوابیی که معده ام زخمی شده است نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا