تعبیر خواب

تعبیر خواب درباره چوب در خواب دیدن چوب در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب درباره چوب در خواب دیدن چوب در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

معنی چوب اعم از کتک زدن، ضرر رساندن، برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن حامله، برای زن مطلقه، برای ابن سیرین.

ابن سیرین می‌گوید: «چوب، انسان بزرگواری است که در رابطه با چوب، طبیعت و مقاومت آن، سرنوشت بزرگی دارد. و هر کس در خواب ببیند که بر درختی تکیه کند، با کمک مردی نجیب آنچه را که در جستجوی آن است خواهد یافت. و هر که ببیند چوب دستش بلند است به مقصودش می رسد و اگر کوتاه باشد به ضرر اوست. و هر که ببیند عصا در دست او زنده شد، آن بزرگوار که دوست او بود دشمن او شد و هر که دید عصایش را با عصای دیگر عوض کرد، این نشانگر مرگ اوست. و هر کس ببیند که عصایش با او سخن گفته است، صلوات و نیکی می شود.

و هر کس در خواب ببیند که چوبی به او می زند، زبانش را ساده می کند، به خاطر قولی که علیه السلام به فضل بن عباس فرمود: عصای خود را بر اهل بیتت بالا نبر. جهت زبانت، برای او آسان است که خداوند متعال می فرماید (با عصای خود سنگ بیندازید)

و هر که ببیند بر عصای خود تکیه می زند، بر شخص سرنوشت ساز تکیه می کند، و شاید این عبارت از قول خدای تعالی در داستان موسی علیه السلام بود {فرمود: «این من است. عصایی که بر عصای پرتاب شده تکیه می کنم» } و اما هیزم افکنده را بدخواه به نفاق تعبیر می کند چون از چوب می آید و گفته می شود که چوب مردی بود نفهمی که نفاق داشت. و هر کس در خواب ببیند که عصایی در دست داشته باشد، مردی را که این صفت را دارد یاری می‌کند و دشمنش را شکست می‌دهد، همانطور که موسی فرعون را شکست داد.

و هر کس چوب توخالی را در حال تکیه بر آن ببیند، پولش از بین می رود و از مردم پنهان می ماند.

عصا در خواب برای انسان نفوذ ناپذیر است، پس هر که ببیند چوبی در دست دارد، مرد ریاکار را یاری می کند و به خواسته خود می رسد و دشمنش را شکست می دهد. اگر خالى باشد در حالى كه بر او حساب مى كند، پولش مى رود و اگر ببیند كه خراب است و والى است كه بركنار مى شود و اگر تاجر باشد، خداوند كسب و كار او را خفه مى كند.

و اگر ببیند که با آن زمین را لمس کرده است، صاحب محلی را که در آن ایستاده است شکست می دهد و هر که آن را تبدیل به عصا ببیند به سرعت می میرد و هر که عصایش را ببیند به بیماری سختی مبتلا می شود یکی دید که روی کنده ای راه می رود و مصمم است سوار کشتی شود. چوب امر و نهی نشان دهنده پیروزی بر دشمنان و رسیدن به هدف است

و اگر چوب از برگ بود به معنای تجرید است و اگر از بادام باشد به معنی هلاکت است و اگر از هلو باشد ممکن است در دین خود منافق باشد. شاید عصا نشان دهنده یک مار یا جادو باشد
و هر که در خواب ببیند که چوبی به کسی زد، زبانش را باز می کند. و هر کس در خواب ببیند که چوبی به صخره ای می زند و آب از آن منفجر می شود، اگر فقیر باشد ثروتمند می شود و اگر توانگر باشد مالش زیاد می شود. شاید این چوب مرد بدی بود چون چوبی بود و چوب هم مردی منافق بود.

تعبیر دیدن چوب – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر خواب درباره چوب در خواب دیدن چوب در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا