تعبیر خواب

تعبیر خواب در مورد موش ، رویا در مورد موش ها ، معنی نیش موش در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب در مورد موش ، تعبیر خواب در مورد موش ها ، معنی نیش موش در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

تعبیر خواب گاز گرفتن موش پایم

نیش موش کوچک در خواب

موش در خواب مرا گاز گرفت

نیش موش در خواب برای امام صادق

تعبیر خواب گزیده شدن موش توسط زن باردار

تعبیر خواب نیش موش

خواب دیدم که موش پایم را گاز گرفت

گوردون در خواب گاز می گیرد

ابن سیرین در خواب موش در سر می بیند: زن بداخلاق یا دزد یا بستر فاسد، و اگر گروه و رنگ آن با سیاه و سفید متفاوت باشد، شب ها و روزها هستند که سن و تن را از بین می برند. از روی غفلت روی آن را پوشاند و گفت: مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم موشی را که از وسط مجلس بیرون آمده زیر پا گذاشته ام، گفت: تو زن بد اخلاقی داری. هیچ کس نگفت: آری، گفت: او فقط برای تو فرزندی به دنیا می آورد.

نبلسی خواب موش را تعبیر کرد: زن بد تربیتی در خواب می بیند و زن یهودی ملعون می گویند گریه می کند یا مرد یهودی یا دزد با حجاب و موش بزرگ نشان دهنده فقر است. صلواتش را گفت و هر که موش دارد بنده ای دارد و موش همان چیزی را می خورد که مرد می خورد و خادم همان چیزی را می خورد که ارباب می خورد و موش های سفید و سیاه نشان دهنده شب و روز هستند. می بیند موش سیاه و سفید می آید و می رود و عمرش طولانی می شود پس سفیدها روز و سیاهان شب هستند و موش را اهل خانه و اهل بیت گویند. و هر کس ببیند که موش را کشت، زن بدی خواهد یافت. و هر که ببیند موش را با تیر یا سنگ انداخت، زن بدی را کنار می زند یا بدی به او می نویسد. و هر که ببیند موش گرفت بر زنی نقشه می کشد و آن که موش های زیادی را در مورب یا در چاه ببیند این کمرنگ شدن عمر اوست.

ابن شاهین خواب موش را تعبیر می کند: زنی که ظاهر و باطنش زشت است تعبیر می کند و اگر رنگ موش نباشد زن تعبیر نمی کند. و هر کس ببیند که موش در دام گرفتار شد، نشان از ازدواج او با زنی حیله گر و حیله گر است. و هر كه ديد كه خانه اش پر از موش است، در خانه اش گروهي جمع مي كنند به تعداد موش ها، اگر هم رنگ هستند، بيننده فكر كند كه چه خوب يا بد مي كنند و آيا يكي هستند. رنگ رنگهای مختلف و در جای جدید هستند، این به طول عمر تعبیر می شود و اگر با او متفاوت باشد، گفته او علیه اوست. و پول، و هر که ببیند موش از بینی یا مجرای ادرار یا مقعد بیرون می آید، دلیل بر زن فاسق است و گفته می شود که زن ناشایست از خانواده اش بیرون می آید، و اگر ببیند موش بیرون می آید. از حلق او دلالت بر وجود طفلی دارد که پشت سر او نیست و هرکس در خانه اش ببیند که در این مکان موش های وحشی بیرون آمده اند، بیانگر این است که دزدان وارد این مکان می شوند و او را تازیانه می زنند. و هر که در دستش موش مرده ببیند، دلالت بر آن دارد که برایش بدی خواهد آمد. و هر که ببیند موش را پایمال کرد و کشت، نشانگر جدایی او از زنی ناخوشایند است. نزد او و هر کس موشی را در رختخواب خود ببیند، زن فاسدی را نشان می‌دهد، و رؤیت گوشت موش، پول زن فاسد است و موش را فاسق، بداخلاق، دروغ‌گو، خدمتکار و نابکار می‌گویند. موش است این دزد است که تمام می شود و موش بزرگ انبوهی از پول است. این از بین رفتن نعمت است و خبر رسید که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم موشی را پایمال کرده اند، از وسط خرما بیرون آمد و گفت: آیا تو هستی. زن باردار؟

تفسیر بینایی موش – یوتیوب

https://www.youtube.com/watch?v=-Ih1vPGyctg

تعبیر موش در خواب – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر خواب در مورد موش ، تعبیر خواب در مورد موش ها ، معنی نیش موش در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا