تعبیر خواب

تعبیر خواب ستاره ها توسط ابن سیرین دیدن ستاره های لوستر در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب ستاره ها توسط ابن سیرین دیدن ستاره های لوستر در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

تعبیر خواب ستاره های درخشان

تعبیر خواب حرکت ستارگان در آسمان
ستاره ها
دیدن ستاره ها در خواب برای دختر

تعبیر خواب در مورد ستاره های تیرانداز

تعبیر خواب دیدن ستاره در آسمان برای زنان مجرد

تعبیر دیدن ستاره های درخشان در آسمان

تعبیر خواب دیدن ستاره ها در روز

او می بیند که ستارگانی که بر زمین یا دریا می افتند، یا آنها را با آتش می سوزانند، یا توسط پرندگان جمع می شوند، نمایانگر مرگی است که در میان مردم رخ می دهد، یا قتل. و اگر ستاره داشته باشید نشان دهنده این است که مفتی یا قاضی خواهید شد. و اگر ستارگان بر سرت بیفتند و مریض باشی، یعنی خواهی مرد. و اگر ستارگان بر غایب بیفتند به سوی تو باز خواهند گشت. و اگر زن حامله ای بر او بیفتد، پسری به دنیا می آورد.

تعبیر دیدن ستاره در خواب

ابن سیرین مفسر می گوید: دیدن ستارگان در جایی که بیننده از آسمان به زمین بیفتد، در آن مکان بیماری یا مرگ در خانواده ایجاد می شود و اگر در دریا بیفتند، مرگ برای مسافران است. . از طریق یک قایق بزرگ یا یک دریای خشمگین می شوند و افراد زیادی را می کشند، وقتی می بینند که سقوط می کند و مردم را می سوزاند، این یک بیماری مسری است که به محل سقوط آن سرایت می کند، اما به جایی می افتد که بیننده می افتد. نمی کند. نمی دانم و به مردم دست نزده است، این نشان می دهد که مردم به مرگ نزدیک هستند و در زندگی مشکل دارند، اما بعد از آن تسکین فقط با کمی ضرر همراه خواهد بود.

و اما کسی که در آرزوی داشتن ستاره یا ستاره شدن آن یا قرار دادن آن در جیب یا در دامان خود باشد، حیثیت و آبروی او در میان مردم اوج می گیرد و هر که آن را ببیند شبانی خواهد بود. مراقب ستاره ها باش . یا آنها را در بهشت ​​ترتیب دهد، اگر اختیار داشته باشد، اگر بین مردم یا نزدیکان قدرت قضاوت یا داوری کند، حتی اگر از بین مردم باشد، به مقام قضاوت عالی می رسد، نجوم و طالع بینی می آموزد یا طالع بینی و جادو.

و اگر انسان در خانه یا خانه خود ستارگان نورانی یا درخشان ببیند پس از درد و رنج یا شادی و سروری که در آن خانه وارد می شود آسوده می شود و می گویند این اجتماع شخصیت های همسایه و او جای اوست. . و افراد برجسته در خانه او شادی می کنند و اگر خانه اش نورانی نباشد و نتابد، بیانگر ملاقات بزرگان و مردم بر مصیبت خانه یا تشییع جنازه اوست.

و چون در خواب ستارگان را ببیند که بر سرش فرود می‌آیند مریض می‌شود و از آن مرض می‌میرد و اگر مردم مالی داشته باشند از او می‌خواهند و او قادر به پرداخت آن نیست و به سختی یا حبس می‌بیند. اگر ستاره ای بر سر کسی که می شناسد بیفتد، اگر مسافرت کند به کشورش برمی گردد و اگر در کشور خودش باشد دچار ناراحتی یا بیماری می شود و ستاره ای که بر سر او می افتد نشان دهنده این است که زن باردار است. او پسری را در شکم خود حمل می کند و با سلامتی به دنیا می آورد و روابط خوب و زندگی خوبی بین مردم و خانواده اش خواهد داشت، اما اگر در پاییز ستاره مرگ برای زن باردار یا شاهدی که دلالت بر ترس و مرگ دارد، پس مرگ مادر باردار یا نوزاد او را نشان می دهد.

– و اگر ببیند که در سرگردانی است و خود را رها می کند که ستارگان او را هدایت کنند تا به راه او برسد، در دین خود هدایت می کند و با عمل به سنت خود به درستی فرمان می دهد. پیامبر اکرم : هر کس خود را به ستاره ای درخشان در صورت یا بدنش تبدیل کند که نور بتابد یا در بدنش مانند ستارگان آسمان پرواز کند، مقام و منزلت والایی پیدا می کند، به جلال و منزلت. او دارد. می تواند به جایی برسد که مردم او را بشناسند و از او و نصایح او بهره مند شوند.

در حالی که ستارگان را در دست گرفته یا در دست می گیرد، هر کس دستش را به ستارگان برساند و یک یا چند ستاره را فرو ببرد، اهل اخلاق ناپاک است که به اصحاب و مؤمنان خود اهانت و اهانت می کند. و هر کس ستاره ای از ستارگان یا بیشتر بدزدد، آنچه را که خطری برای حاکم یا صاحب بقعه ایجاد می کند، می دزدد یا اموال عمومی را می دزدد که به بسیاری از مردم ضرر می رساند و فقط او از آن سود می برد.

تعبیر ستاره ها در خواب – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر خواب ستاره ها توسط ابن سیرین دیدن ستاره های لوستر در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا