تعبیر خواب

تعبیر خواب نقره در خواب و رابطه آن با ثبات زندگی زناشویی

خرید فالوور از سایت اینبو

نقره نیز مانند طلا یکی از وسایل تزیین است، اما بیشتر کسانی که آن را می پوشند مردان هستند، هرچند برخی از زنان نقره را به پا می زنند و این یکی از انواع تزیینات در گذشته اما با طلا بوده است. با وجود عدم علاقه به آن، در بین بسیاری از مردم بسیار رایج شده است، اما هستند کسانی که آن را دوست دارند و می ستایند، به خصوص آقایان. آن ها نقره را یکی از زیباترین و مرغوب ترین فلزات مورد استفاده در جواهرسازی می دانند. و زیور آلات به طور کلی یکی از پیچیده ترین و زیباترین نقاشی های هدیه به حساب می آیند، در واقع چنین هستند. دیدن نقره در خواب تعابیر مختلفی دارد.

تعبیر خواب نقره در خواب ابن سیرین

ابن سیرین در مورد دیدن نقره در خواب اشارات و تعابیر فراوانی کرده است، زیرا معتقد است دیدن نقره در خواب به وضعیت روحی ناظر چه مرد و چه زن مربوط است.

هر که در خواب نقره ببیند و زیبا باشد و در دستش بدرخشد، این رؤیت در خواب مرد و دختر مجرد حکایت از خیر و برکت دارد.

و هرکس در خواب ببیند که نقره دارد و می خواهد آن را بفروشد یا قبلاً آن را فروخته است، بینش او نشان می دهد که با ضرر مالی مواجه می شود یا وارد پروژه ای می شود که در آن مال خود را از دست می دهد. این ممکن است زندگی او را تحت تأثیر قرار دهد و او را به بیماری های زیادی مبتلا کند یا این دید ممکن است به احساس دائمی ضعف یا شکست بیننده خواب اشاره داشته باشد و خدا بهتر می داند.

و ابن سیرین گوید: دیدن نقره برای زن شوهردار، حکایت از استحکام زندگی خانوادگی و مهر و ارادت شوهر به او دارد.

و هر کس در خواب انگشتر نقره ببیند این خواب بیانگر نزدیک شدن به ازدواج است چه برای زنان مجرد و چه مجرد و برای زن متاهل می تواند به معنای حاملگی او پس از مدت ها انتظار باشد.

و هرکس در خواب ببیند که نقره را آب می کند، این خواب بیانگر اعمال غیر قانونی بیننده یا کسب مال حرام است. و هر کس در خواب ببیند که زنجیر نقره به سر دارد، تعبیر این رؤیت ستودنی نیست، زیرا ممکن است به این معنا باشد که بیننده مرتکب گناه یا فحشا شده و باید در پیشگاه خداوند متعال توبه کند.

تعبیر خواب نقره در خواب امام نابلسی

در تعبیر امام نابلسی از دیدن نقره در خواب می بینیم که در این رویت تعابیر ممدوح و مکروه متفاوت است. در این صورت، این بینش ممکن است حاکی از گسترش نزاع در بین افراد جامعه ای باشد که بیننده در آن زندگی می کند و خدا می داند.

اما اگر ظروف نقره در خواب تمیز و براق بود، به این معنی است که در زندگی بیننده همراهان خوبی وجود دارد.

و هر که ببیند هدیه نقره ای به او می دهند، این رؤیت حاکی از حضور شخصی است که رازی به بیننده اعتماد می کند و باید آن را حفظ کند. و هر که ببیند در مقابل خود به آینه نقره ای نگاه می کند، این بینش می تواند به معنای خبر بدی باشد که در آینده خواهد شنید.

تعبیر خواب نقره در خواب برای زنان مجرد

دیدن نقره در خواب برای زنان مجرد تعابیر بسیار خوب و ستودنی دارد که بیانگر خیر زیادی است که در روزهای آینده در انتظار بیننده است و اگر دختری ببیند نقره پوشیده است. انگشتر یا زنجیر، آنگاه این رؤیت حاکی از کسب منافع و این است که خداوند آرزوهای دراز مدت او را برای او برآورده می کند.

اما اگر دختری با دستبند نقره دیده شود، به این معناست که نامزدی او نزدیک است و اگر معشوقش انگشتر نقره به او بدهد، به زودی از او خواستگاری می کند و خدا می داند.

اگر دختری خود را در حال خریدن زیورآلات نقره ببیند، بینش او به معنای برآورده شدن آرزوها و صدقه است و نقره در خواب زن، بیانگر عفت و پاکدامنی و حسن شهرت است. بنابر برخی تعابیر دیدن نقره در خواب زن مجرد به معنای نزدیک شدن نامزدی یا ازدواج اوست.

تعبیر خواب نقره در خواب برای زن متاهل

تعبیر دیدن نقره در خواب برای زن متأهل هم خوبی دارد و هم بدی. اگر در خواب نقره را به طور کلی ببیند، بیانگر آن است که پول خوب و فراوان به او و خانه اش می رسد و ممکن است رؤیت، اشاره ای به حسن شهرت بیننده و اخلاق بلند او باشد.

و اگر ببیند که شوهرش به او انگشتر نقره می دهد یا انگشتر نقره به دست دارد، ممکن است این دید نشان دهنده نزدیک شدن بارداری او باشد. اما اگر ببیند که انگشتر نقره دارد و آن را جا انداخته یا گم کرده است، بینایی او به این معناست که با شوهرش مشکل یا اختلاف دارد.

و اگر زن شوهرداری در خواب ببیند که زنجیر نقره به سر دارد، ممکن است این خواب به این معنا باشد که این زن مرتکب گناه یا مال حرام شده است و باید از آن خلاص شود و به سوی خدا بازگردد. و خدا داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا