تعبیر خواب

تعبیر خواب ورود به زندان در خواب و ارتباط آن با فقر و بیماری

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر خواب زندان رفتن: در خواب شخصی به جرم ارتکاب جرم به زندان می رود، این در واقعیت است، اما دیدن زندان در خواب می تواند به معنای اضطراب، بیماری و عدم اراده باشد. نمایانگر ترکیبی از فقر و غم است، ورود به زندان می تواند نمایانگر عمر طولانی و ملاقات با عزیزان باشد و هرکس زندان را برای خود انتخاب کند، این شامل مصونیت از بسیاری از بیماری ها و شاید مصون ماندن از ارتکاب اعمال و گناهان دیگر است.

تعبیر خواب رفتن به زندان

ورود به زندان در خواب بیانگر بیماری و ورود به چیزی است که خواب بیننده را از عمل و بهبودی از بیماری و فقر و نگرانی و اندوه باز می دارد و ورود به زندان می تواند به معنای آزاد بودن او در سفر باشد و شاید نشان دهنده قبر یا ورود به جهنم باشد. زندان معرف مرگ و ورود به قبر است، شاید این به معنای جهنم باشد زیرا گناهکاران در آنجا وارد آخرت و دنیا می شوند، زندان ورودی آنهاست، زندان به جهنم تشبیه شده است زیرا محل مجازات کسانی است که مرتکب جنایت و ستم می شوند.

هر کس ببیند وارد زندان شده است به خود و زندان نگاه می کند و اگر زندانی مریض باشد و وارد زندان مجهولی شده باشد نشانگر قبر اوست که تا قیامت در آنجا حبس می شود. اگر زندان معلوم باشد، طول مدت بیماری او را نشان می دهد، اما باز هم این امید وجود دارد که از بیماری خود خلاص شود و سپس در دنیا قیام کند، زیرا زندان برای امثال اوست.

تعبیر خواب ورود به زندان برای بیمار در خواب

خواب دیدن برای شخص غریبه و بیمار به زندان، بیانگر این است که اگر مجرم باشد، زندان قبر مجهول اوست، اما زندان به مدت اقامت او در طول بیماری معروف است و امیدی به بهبودی ندارد مگر اینکه قبل از بیدار شدن یا بهبودی از بیماری توبه می کند که اگر خود را در زندان ببیند و قصد مسافرت داشته باشد، بیانگر آن است که به خاطر باران یا باد یا دشمن و جنگ یا دستور کشوری سفر نمی کند. حجت است و اگر سفر نباشد وارد جایی می شود که خدا را اطاعت نمی کند.

هر کس ببیند که زندانی برگزیده و خود را در حال ورود به آن ببیند، نشان می دهد که زنی است که زندانی را اغوا می کند تا با او زنا کند، اما خداوند حیله گری او را از او دور می کند و او اجازه می دهد تا به هدف برسد. به قول خداوند متعال: «رَبُّ أَحْسَابَ الَّذِینَ أَحْبُونَهُمْ هُمْ أَنْدُونَ».

حبس پس از حبس اگر حبس برای گناه مشروع باشد و مجازات حلال باشد و اگر حبس برای شیطان باشد دلالت بر اضطراب و رنج و تهمت و نفاق دارد. .

زندان ناشناخته حکایتی است از دنیا و همسری خبیث و دلیلی طاقت فرسا برای بستن زبان و سکوت از سخنان بیهوده و شاید حکایتی از نقشه دشمن.

تعبیر خواب خروج از زندان

هر که ببیند از زندان آزاد می شود از بیماری نجات می یابد و اگر زندانی ببیند درهای زندان باز است از زندان و مرگ بیمار نجات می یابد.

هر که از زندان سلطان رهایی یابد غم و اندوه از او دور می شود و از بلایی که بر او وارد شده است نجات می یابد و هر که از زندان آزاد شود مستجاب است و در این آنجاست. رهایی از غم و اندوه است. و آن که از سیاه چال ناشناخته بیرون آمده، از تنگ به وسعت، در زندگی خود آرامش خواهد یافت و از بیماری و گرفتاری خود نجات خواهد یافت.

اگر مریض و عذاب دیده ببیند که از زندان بیرون آمده است، یعنی از آنچه در آن است نجات می یابد. و یا اگر فرزندی در تنگنا قرار گیرد و از زندان رهایی یابد از آنچه می ترسد نجات می یابد و هر که اسیر شود با امامی هدایتگر ملاقات می کند و از راه راست به دیار خود باز می گردد. و خدا داناتر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا