تعبیر خواب

تعبیر خواب کتک زدن زن در خواب و رابطه آن با انجام کارهای بد و پنهان کردن اسرار.

خرید فالوور از سایت اینبو

کتک زدن زن یکی از مواردی است که مرد آن را مجازات خطا می داند، کتک زدن ممکن است از طرف شوهر، پدر، مادر یا برادر باشد، اما کتک زدن زن توسط شوهر در صورتی که زن وسیله تأدیب باشد. . رفتار نامناسب زن، هم برای زن و هم برای فرزندانش، اغلب وسیله ای برای تربیت و انضباط در نظر گرفته می شود: این در واقعیت تعابیر متفاوتی دارد، اما در خواب.

تعبیر خواب زن در خواب

هر کس در خواب ببیند که زن خود را با آلتی کتک بزند، چه زن و چه زن، عموماً بین زن و شوهر بد است و دلالت بر اهمیت آلت یا مانند آن در کتک زدن دارد. مرد با آلات تیز مانند بطری، چاقو، شمشیر یا مانند آن، زن خود را می زند، از آلات تیز، رازی که زن از شوهرش پنهان کرده و به خود زده است، پنهان است. بر او آشکار می شود و شوهرش می داند که در کتک زدن شوهر، شرف، حیثیت یا ناموس است، اما در کتک زدن شوهرش با چوب، چوب، پلاستیک، شلاق. تازیانه یا مانند آن که بدون جراحت استخوان‌های بدن را بشکند یا بدون جراحت موجب درد شود، نشان می‌دهد که همسرش به او یا خانواده‌اش بد و نیرنگ کرده و موضوع را فاش می‌کند. به شوهرش گفت به او ظلم شد و او هم ظلم شد.

تعبیر خواب زن در خواب زن شوهردار

اگر زنی در خواب ببیند که شوهرش با دست او را می زند، بیانگر آن است که با دست به او هدیه شادی می دهد یا با عشق و محبت به او نزدیک می شود یا به او پول می دهد. آن را نگه دارد یا چیزی را که می خواهد با آن بخرد.

اما اگر شوهرش همزمان با کتک زدن شوهرش در جلوی افراد غریبه در جایی یا در خانه او را کتک بزند متهم به رسوایی می شود و وقت آن است که واقعاً گناه کند و مجازات شود. دور شدن از شوهر یا فراق چون غریبه ها دلیل شکستن پوشش یا فاش شدن راز هستند، هر چند کتک زدن با توهین و اهانت و تحقیر همراه باشد، نشان دهنده سوء تفاهم یا فریب زن است. مردی خسته است و شروع به شک می کند یا به دنبال دیگری می گردد یا از او دور می شود.

تعبیر خواب کتک زدن زن در خواب مرد

اگر مردی در خواب ببیند که زن حامله خود را می زند، یا زن حامله خواب ببیند که شوهرش با دست او را می زند، صاحب فرزندی می شود که با او شادی می کند و به او نزدیک می شود. او و فرزندش و عشق و محبت خانه را می پوشاند، اما اگر ضرب و شتم شدید همراه با ظلم، توهین و تحقیر باشد، بیماری یا سوء تفاهم است که روابط بین همسران را می پوشاند. و اگر مردی در خواب زن حامله خود را کتک بزند، یا غریبی حاضر باشد، یا جنین را در شکم از دست بدهد، یا شوهرش را از دست بدهد، یا فرزندی داشته باشد، دلیل بر گرفتاری های فزاینده است و مشکلات بین زوجین دو طرف

تعبیر خواب زن در خواب زن حامله

اگر زنی در خواب ببیند که شوهرش با پا یا کفش او را می‌زند، چه حامله باشد و چه نباشد، بیانگر آن است که اگر کتک در خانه باشد و کسی آن را نبیند، روزهایی می‌رسد که زن ذلیل می‌شود. از این رو در اعمالش مظلوم است و اگر افرادی هستند که این مشکل را می بینند مستحق ذلت است زیرا شاهد اعمال او هستند.

مفسران اتفاق نظر دارند که شوهر زن خود را کتک می زند خواه حامله باشد یا دیگری یا هنوز زایمان نکرده باشد و یا مادر فرزندانش باشد و اگر خواب زن یا شوهر باشد. خواب و سپس مشت به صورت، یعنی در خانه اتفاق بدی می‌افتد و بین دو زوج مشکلی پیش می‌آید و اگر بیننده شوهر باشد، دلیل مرد است و اگر زن ببیند، دلیل. عدم رضایت زنی مانند او از خانواده است وگرنه با هم فامیل خواهند شد و خدا اعلم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا