تعبیر خواب

تعبیر خواب کوتاه کردن مو در خواب و رابطه آن با طلاق و فوت و مال

خرید فالوور از سایت اینبو

کوتاه کردن مو در مواقعی انجام می‌شود که موی زیاد باشد و برای آقایان باشد، خانم‌ها هم این کار را انجام می‌دهند، اما برای خانم‌ها مو یک زینت است و آقایان ناگزیر آن را کوتاه می‌کنند. موهای او در حال بلند شدن است و در واقعیت تعابیر مختلفی از دیدن موهای کوتاه شده وجود دارد.

تعبیر خواب کوتاه کردن مو در خواب به روایت ابن سیرین

ابن سیرین می گوید: تراشیدن یا کوتاه کردن موی مردان در حج به معنای ایمنی و گشایش و دین و آسانی است به فرموده خداوند متعال: (اگر بخواهد وارد مسجد حرم می شوید). ایمن با تراشیدن سر و کوتاه کردن موهایت نمی ترسی.)

در غیر حج نیز همینطور است، با این تفاوت که در حج قویتر است، یعنی اگر بیننده رئيس جمهور نباشد، اگر رئيس جمهور باشد و در خارج از موسم ريش بگذارد، رؤيت دلالت بر فقر و انزوا دارد. یا شکستن پوشش آن، این خواب ادای قرض فقیر و ضرر مالی برای اغنیا است، اگر چه صاحب خواب در میان افراد صالح باشد، قدرتش ضعیف می شود و اگر آن را از دست بدهد. ندید که سرش را نتراشید، اما دید که سرش را تراشیده، دشمنانش را شکست داده و قدرت و جلال یافته است. و برای کسانی که عادت به اصلاح دارند مناسب نیست.

تعبیر خواب تراشیدن مو با دست در خواب برای زن متاهل

زن شوهردار اگر خواب ببیند که شوهرش با دست سرش را می تراشد سر چهارراه سرش را می برد و می گوید اگر ببیند موهایش را تراشیده اند بدهی خود را می پردازم. این نشان می دهد که شوهرش او را طلاق می دهد یا می میرد یا او خواهد مرد.

اگر ببیند که شوهرش در حرم سرش را تراشیده یا موی سرش را کوتاه کرده است، رؤیت نشان می دهد که قرض خود را ادا می کند و امانت را ادا می کند و اگر ببیند که شوهرش در خارج از حرم سرش را تراشیده است. نشان می‌دهد که او را در خانه‌اش نگه می‌دارد، زیرا اگر بال‌هایش را ببندند، پرنده در لانه‌اش از او محافظت می‌کند، و گفته می‌شود تراشیدن نشان می‌دهد که اگر کسی را ببیند، او را دعوت می‌کند تا آن را ببندد. او پنهانی شوهرش را به سوی زنان دیگر دعوت می کند و بین او و این مرد دشمنی و دشمنی به وجود می آید.

می گفتند هر که دم زن را بریده ببیند فرزندی نمی آورد، اما مغز عقل نشان می دهد.

تعبیر خواب کوتاه کردن یا تراشیدن مو به روایت ابن شاهین

هر کس در خواب ببیند در حج سرش را می تراشد، برای دین و کفاره گناهان است و اگر در ماه های حرام یا برخی از آنها باشد، ادای دین است. و از بین رفتن غم، می گویند هر که مقام بلندی ببیند فخر نمی کند.

اگر زن شوهردار در خواب سر تراشیده خود را ببیند، به معنای مرگ شوهر یا یکی از بستگان اوست.

اگر بیند که مو یا قسمتی از آن کنده شد، یعنی با شوهرش دعوا می کند و می گویند گرفتاری در پی خواهد داشت. اگر زنی ببیند که موهایش را تراشیده یا بدون ریشه کنده اند، نشانه فسق اوست.

هر کس در خواب ببیند موهایش بدون اینکه کاری کند می ریزد، بیانگر اضطراب و اندوه پدر و مادرش است. افتخار و احترام

هر کس در خواب ببیند که کچل است یا کچل و موی سرش بلند شده است، نشانگر شکوه و عظمت و نیل به خیر است.

هر کس در خواب ببیند که موی خود را کوتاه می کند که اختیاری است، بیانگر تلف شدن مال است و اگر دیگری این کار را انجام دهد، ضررش بر عهده اوست. هر کس در خواب ببیند زیر بغل یا شرمگاه خود را تراشیده است، بیانگر سلامت دین اوست و تراشیدن زیر بغل او برآورده شدن آرزوی او است.

هر کس در خواب ببیند که موهای خود را کوتاه می کند، جریمه می شود یا در جای ناعادلانه گم می شود.

هر که ببیند از سینه یا پشت سرش مو می کند، اگر قرض داشته باشد که به صاحبش برگرداند و موی عانه را قبول کند، ضرر دارد.

ولى اگر زن مجردى آن را ببيند فخر مى‏كند و گويند اگر بريده ببيند نگرانى و ناراحتى و ضرر است. رؤیت تراشیدن سر به طور کلی حکایت از پنج وجه دارد: حج، سفر، جلال و کرامت به فرموده خداوند متعال: (تراشیدن سر و کوتاه کردن موی سر) (1) اما اگر از مردم باشد. . پس جایز نیست مگر اینکه عادت داشته باشد در روزهای جمعه مرتباً سر خود را بتراشند که چنین نیست. چه باید کرد و گفته شد که بدبختی است و گفته شد بچه های زیاد و ترس و اضطراب.

هر که در خواب ببیند که سرش را بتراشد، مگر اینکه در جنگ باشد، ثروتمند می شود و خانواده اش را مستحکم می کند و مدح می شود، و اگر در جنگ باشد اشکالی ندارد، رفع غم نیز خوب نیست.

گفتند یکی از پدر و مادر یا هر دو مرده اند و گفتند اگر زنی این را ببیند محفوظ است و ممکن است هرگز زایمان نکند.

تعبیر خواب مو در خواب به روایت ابن سیرین

مو در خواب به پول و عمر طولانی تعبیر می شود، هر که موی بلند ببیند عمرش دراز است و اگر موی صاف ببیند آسان و صاف است.

مغرور می شود، بعد متواضع می شود، یعنی اهل دنیا و پست می شود و اگر برعکس باشد، پول رئیسش می ترکد و می گویند موی زیاد پول اوست. و اگر فقیر باشد، وظیفه اوست.

هر که در خواب موهای بلند خود را ببیند ستوده می شود، مخصوصاً برای زنان، قیطان دلیل بر بدهکاری است و کندن موی سبیل و زیر بغل دلیل بر پرداخت قرض و رفع غم و سنت است. تسلط بر پرونده ها و صرفه جویی در پول.

هر کس در خواب ببیند که موهایش بی جا می روید، نگران می شود، تراشیدن سر در حج نشان دهنده امنیت است و کندن موی او نشانه ادای دین بیننده است.

هر كه بيند موهايش از بين رفته نگران است و اگر بيند كه موهايش را كنده است، بلاي مالي است.

تعبیر خواب موی بلند و تراشیدن آن در خواب به قول الظهیری

ظهیری گوید: هر که ببیند در حج تراشیده است برای دین و کفاره گناهان است و اگر در ماه های حرام یا بعضی از آنها بود، ثواب مثال است. به عاریت و رفع غم گفته شد: اگر ببیند در مقام ستوده نیست و زنی او را ببیند، یعنی مردن شوهر یا یکی از نزدیکانش و اگر او را ببیند. اینکه تمام یا قسمتی از موهایش کنده شده نشان دهنده دعوای شوهرش است و گفته شد که بلا می شود و اگر ببیند همه موهایش سفید شده است، نشان دهنده بداخلاقی شوهرش است. فردی که راه را دنبال نمی کند

کرمانی گفت: دیدن مو به شش صورت تعبیر می شود: برای پادشاه به معنای لشکر، برای زن به معنای شکوه، برای رعایا به معنای اندوه، برای بندگان فقیر به معنای افزایش عبادت و غیره است. حج گفته می شود و هر که ببیند دو طرفش – نوک سبیل های موی او بلند است، به دو صورت تعبیر می شود: شهرت و ولادت و دیدن ابرو اگر بلند شود، زینت است. می گویند عمر دراز، اگر چه موهای بدنش بلند باشد، اگر آبرو داشته باشد، مالش زیاد و شهرت در آبروی اوست و اگر فقیر ببیند، سختی و رنج است.

اگر زنی خواب ببیند موهایش را تراشیده یا از ریشه کنده اند، نشانه فسق اوست و خداوند اعلم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا