تعبیر خواب

تعبیر خواب گربه در خواب و ارتباط آن با خیانت زناشویی و انجام شعبده بازی

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر خواب گربه در خواب: گربه راز خوش قلبی در بین مردم است، مخصوصاً بسیاری از افراد گربه را در خانه خود نگهداری می کنند، حتی اگر ناقل برخی بیماری ها باشند، ممکن است فرد به بیماری گربه مبتلا شود که باعث می شود این بیماری از این بیماری عفونی است. این یک بیماری است که زنان را مبتلا می کند و همچنین افرادی هستند که از دیدن یا نزدیک شدن به گربه می ترسند. این ترس را می توان با دیدن گربه در خواب بدون توجه به زمینه خواب یا موقعیت اجتماعی منتقل کرد. در تعبیر دیدن گربه در خواب و پیامدهای آن برای زنان متاهل و مجرد، تعبیر کنندگان اختلاف نظر داشتند.

تعبیر خواب گربه به روایت ابن سیرین

به گفته ابن سیرین، هرکس گربه سیاه را در خواب ببیند، نشانه ظلم به همسر یا شریک زندگی است و حتی ممکن است خیانت و عدم وفاداری به او یا وجود فرزند نامشروع، دلیلی باشد که آن فرد که بیند را در خواب ببیند، از فرزندانش سپاسگزاری می کند و عدم وفاداری آنها به او، چنانکه ابن سیرین می بیند، این است که گربه سیاه در خواب، نشانه فریب و کینه توزی است. و فقدان وفاداری حاکی از یک فرد خیانتکار با رفتار فریبکارانه و بدخواهانه است.

و اما کسى که در خواب گربه سفيدى مى بيند، ابن سيرين نشان مى دهد که اين به معناى غلام دروغين يا حضور دزد يا فريبکار در خانه بيننده خواب است و اگر گربه سفيد ماده باشد به معناى حیله گری و حیله گر است. بانویی حیله گر و حیله گر که بیننده خواب را آزار می دهد و اگر انسان گربه سفیدی ببیند آن یا قسمتی از آن را بخراشد، نشان دهنده این است که این شخص بیمار می شود و سالش پر از غم و بی روحی خواهد بود. خستگی مادی هر کس در خواب ببیند که توسط گربه خورده می شود، نشان می دهد که آن شخص به زودی جادو خواهد آموخت و حتی جادو خواهد کرد، و هرکسی که در خواب ببیند از یک شخص تبدیل شده است، به گربه نشان می دهد که کسی که این خواب را می بیند، زندگی در معرض تهدید و عدم اطمینان خواهد داشت. همیشه تحت نظر و استراق سمع خواهد بود. ابن سیرین می گوید: هرکس گربه ای را ببیند که وارد خانه اش می شود، نشان دهنده حضور دزدی است که وارد خانه او می شود و ممکن است این دزد یکی از افراد آن خانه باشد، اگر بیننده گربه خاکستری را در خواب ببیند. آن گاه در معرض فریب و خیانت خویشاوندان قرار می گیرد و هر که خواب ببیند گربه می فروشد، نشانه از دست دادن مالی بسیار یا تجارتی است که می خواست وارد آن شود.

تعبیر خواب گربه به روایت النبلسی

نبلسی با تعبیر ابن سیرین از دیدن گربه سفید در خواب متفاوت است زیرا معتقد است این گربه نشان دهنده برکت و خیری است که به سرپرست و امنیت او و خانواده اش داده می شود. اگر زنی در خواب گربه ای ببیند، نبلسی معتقد است که این امر بیانگر وجود دشمن حیله گر در زندگی او و گربه ای زیبا است و این نشانه مژده ای است که بیننده خواب خواهد شنید و گربه خاکستری در نبلسی در تعبیر روابط ناپایدار خانوادگی و زناشویی، هر کس در خواب گربه سیاهی را با چشمان قرمز تیزبین ببیند که به او نگاه می کند، بیانگر وجود دشمنی است که بدون اینکه متوجه شود علیه او نقشه می کشد.

تعبیر خواب گربه در خواب برای زن تنها

اگر دختری در خواب گربه های زیادی ببیند، بیانگر مشکلاتی است که در زندگی عاشقانه خود با آن روبرو خواهد شد. در مورد او و نامزدی او، در مورد زن مجرد، اگر فقط یک گربه ببیند و آن گربه نر باشد، به این معنی است که … با کسی درگیر است که به او خیانت کرده و لیاقتش را ندارد. و یک گربه دعوا در خواب زن تنها بیانگر مشکلات با دوستان است.

تعبیر خواب گربه در خواب برای زن متاهل

اگر زن متأهلی در خواب گربه ای ببیند، به این معناست که شوهرش را دوست ندارد و یا این بینش ممکن است بیانگر این باشد که در زندگی این زن فردی حیله گر وجود دارد که بدون اینکه او متوجه شود علیه او نقشه می کشد. اما اگر زنی باردار باشد و در خواب گربه ای زیبا ببیند، بیانگر تولد دختر است و ظاهرش زیبا می شود و دیدن گربه نر در خواب، بیانگر تولد پسر است. اگر زن حامله ای در خواب گربه ای بیمار ببیند، نشانه خستگی و دردی است که از آن رنج خواهد برد.

تعبیر خواب گربه در خواب برای زن مطلقه

اگر زن مطلقه گربه ای را در خواب ببیند و صدای آن را بشنود، به معنای فریب و نیرنگی است که این زن در معرض آن قرار می گیرد، اما اگر در معرض خراشیدن این گربه قرار گیرد، ممکن است به این معنا باشد که او آسیب می بیند. اقوام، دوستان یا همکاران، اگر زن مطلقه خواب ببیند که گربه می خورد، درس می خواند و جادو می کند و در نتیجه اگر زن گربه ببیند بلا به سرش می آید. اینکه گرسنه است نشان دهنده نیاز مالی این بیننده خواب است.

تعبیر خواب گربه در خواب برای مرد

اگر مردی در خواب گروهی از گربه ها را بیابد و بخواهد آنها را از خود دور کند، بیانگر این است که از مشکلاتی که در محل کار با آن روبه رو می شود خلاص می شود، اما اگر مرد متاهلی ببیند که گربه ای در حال نوشیدن از کاسه ای است که در مقابل آن قرار دارد. نشان می دهد که زنی به او نزدیک می شود و اگر ببیند گربه ای او را در آغوش می گیرد و او را دوست دارد نشان می دهد که با همسرش مهربانانه رفتار می کند و اگر گربه در او غذا می خورد. خانه او در آخرت بسیار رزق و روزی و خیر می یابد و اگر مردی گربه ای را ببیند که پیش او راه می رود و آن را تحسین کند با زنی غیر از همسرش ازدواج می کند. اگر مرد مجردی در خواب گربه سفید ببیند، علامت آن است که با دختری خوش اخلاق، پاک و شریف ازدواج خواهد کرد، اما اگر گربه سیاه پوست باشد، معشوق یا شریک زندگی او به او خیانت می کند و او را فریب می دهد. اگر در خواب موفق به بیرون راندن گربه ها از خانه اش شد، نشان دهنده ایمان اوست، زیرا جن معمولاً به صورت جن ظاهر می شود و بیرون راندن آنها نشانه قوت ایمان به خداوند متعال و خداوند داناست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا