تعبیر خواب

تعبیر دیدن حاملگی در خواب و رابطه آن با خشکسالی و عدم خیر

خرید فالوور از سایت اینبو

بارداری آرزوی بسیاری از زن و شوهرها است، بگذار یک فرزند پایان خوشبختی آنها باشد، پس از یک ماه ازدواج یک زن برای بچه دار شدن تلاش می کند و با روش های پیشگیری از بارداری و روش های درمانی آشنا می شود. این به دلیل اضطرار و تمایل هر دو خانواده برای دیدن یک نوه برای آنهاست. در مورد دیدن بارداری در خواب تعابیر مختلفی وجود دارد.

تعبیر دیدن حاملگی در خواب النبلسی

حاملگی زن در خواب بیانگر این است که او در امور خود کوشا است و از او پول و رشد و ستایش خوبی دریافت می کند، اما موارد و تعابیر دیگری نیز وجود دارد که اگر مردی در خواب ببیند که باردار است، نشان دهنده باری است باری بر دوش اوست که مردم آن را می پوشانند و از زیاد شدن و ظهور آن می ترسد و در این دنیا برای بیننده خواب، چه مرد باشد و چه زن، حاملگی بسیار است. ديدن زن باردار با مرد بيانگر اضطراب و نگراني و امور پنهان است و باردار شدن مرد در خواب گواه بر شناخت روزافزون دنياست.

می تواند اضطراب، ناراحتی و نزدیکی او با دشمن یا عشق و شیفتگی او را نشان دهد. می تواند به کسی اطلاق شود که زن و مردی را در جایی جمع کند یا چیزی را در جای دیگر بکارد یا دزدی وارد خانه او شود یا در خانه او پنهان شود یا چیزی از صاحبش بدزدد.

حاملگی مرد نشان می دهد که او خود را نابود می کند و شاید یکی از بستگان مردگان خارجی با او دفن شود.

هر کس در خواب ببیند که حامله و پیر است، بیانگر تصادف بدی در جای خود است، از دزد یا آتش.

ممکن است جن به او لباس بپوشاند یا لباسی به او بپوشاند یا با کسی که مناسب او نیست ازدواج کند یا قبل از ازدواج باکرگی او از بین برود.

اما اگر زن نازا ببیند که حامله است، بیانگر خشکی سنت و نبود خیر در آن و فراوانی وسوسه ها و بدی های دزد است.

تعبیر مردی که خواب ببیند همسرش حامله است

اگر مردی در خواب ببیند که همسرش حامله است، به هدایای دنیوی امیدوار است.

و هر کس ببیند که حامله است غلو در مال و دنیا طلبی اوست و در هر حال شایسته زن و مرد است و پیرزنی که گاوصندوق حمل می کند وسوسه است و گفتند که او حامله بیکاری ناشی از کار است و می گفتند چون عقیم است بارور است و زن مجرد و باکره است و اگر ببینند حامله هستند ازدواج می کنند.

تعبیر دیدن حاملگی در خواب به روایت ظهری

ابوسعید الواعظ گفت: دیدن حاملگی برای زن به معنای افزایش مال و برای مرد به معنای غم آمدن است و گفته شد: دیدن حاملگی دلیل بر نعمت و مال دنیاست. بسته به بزرگی باطن، خواه مرد باشد یا زن، اگر پسر ببیند، اگر دختر در سن بلوغ باشد، تعبیر به حاملگی پدر و اگر دختر ببیند به مادر تعبیر می شود.

(و الکرمانی گفت): هر که بیند که حامله است در مالش زیاد می شود (و هر که بیند که زنش حامله است) به منفعت دنیوی و حاملگی امید دارد. هم برای مردان و هم برای زنان خوب است.

تعبیر دیدن حاملگی در خواب ابن الغانیم

آبستن در خواب به معنای زیاد شدن مال است چه مرد و چه زن و گویند اگر مردی ببیند حامله است در غم و اندوهی است که از مردم پوشیده است.

اگر زن ببیند که حامله است، نشانگر این است که در کار خود کوشا است و مال و فخر و عزت و ستایش فراوان به دست می آورد. انبار اسلحه نشانه وسوسه است.

اگر زن مجردی در خواب ببیند که حامله است، ازدواج می کند، زیرا حاملگی فقط از اسب نر حاصل می شود.

تعبیر دیدن حاملگی در خواب به قول شاهین

هر که در خواب ببیند که زنی زاییده است، به خیر بسیار می رسد.

هر کس در خواب ببیند که پسری به دنیا آورده است، بسیار نگران می شود و از سخنان ناپسند آزرده می شود و ممکن است بمیرد.

هر کس در خواب ببیند که زنش پسری به دنیا آورد، اگر حامله باشد دختر به دنیا می آورد و اگر نه نگران می شود و خداوند او را راحت می کند و اگر حامله باشد چیزی است. . در خواب عزت را نشان می دهد، پس از مرگ می ترسد، و هر کس ببیند که یکی از آنها پسری می آورد، خلاف آن را بیان می کند.

گويند رؤيت پسر به دختر تعبير مي شود و دختر تعبير به پسر است، مگر اينكه فطرت بيننده باشد، هر كه در خواب بيند كه به دنيا آمده است از دهان، اگر مریض باشد، عمرش تمام شده است و ممکن است او را محاصره کرده باشند و به او سخنان نیک گفته اند و گفته اند که تولد پسر نشان دهنده این است که در شرایط سختی قرار خواهد گرفت، موضوعی که او را نگران می کند. وارد نمی شود، سپس خود را نجات می دهد و دشمن خود را شکست می دهد و شاید تعبیر خواب از نجات او از دست زن بدی خبر می دهد.

هر کس در خواب ببیند که زن سلطان بدون حاملگی زایمان کرده است، بیانگر این است که همسرش گنجی فراهم خواهد کرد.

اگر زن حامله ببیند که دختری به دنیا آورد، شوهرش نفع می برد و اگر ببیند که پسری به دنیا آورد، حکایت از اندوه و نگرانی دارد.

اگر ببیند که پسری به دنیا آورده و فوراً با او سخن بگوید، نشانه مرگ اوست.

اگر ببیند که دختری به دنیا آورده و فوراً با او صحبت کند، خدای متعال پسری به او عطا می‌کند که بر قومش مسلط شود و خدا داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا