تعبیر خواب

تعبیر دیدن عقرب در خواب و ارتباط آن با ارتکاب فسق و اضطراب و اندوه

خرید فالوور از سایت اینبو

عقرب دسته ای از جانوران بی مهره از گروه عنکبوتیان است که در مناطق گرم و خشک زندگی می کنند و در گودال ها و شکاف ها، زیر سنگ ها و سنگ ها پنهان می شوند و به دنبال رطوبت و به دور از گرمای خورشید هستند. عقرب ها سمی هستند. درست است.

تعبیر دیدن عقرب در خواب

و دیدن عقربی که در آتش سوخته است (اما عقرب) دگرگون می شود و مردی است که داستانی می گوید که برخی از نزدیکان خود را می کشد. و گفته شد که عقرب مال است و کشتن آن مال است که از آن دور شود سپس به آن برگردد و نیش آن مال است که باقی نمی ماند.

و هر کس عقربی را در شلوار خود ببیند، نشان دهنده فساد همسرش است، و اگر او را در بستر خود ببیند، و اگر ببیند که عقربی را فرو برده است، راز خود را برای دشمنش آشکار می کند.

دیدن عقرب در خواب نشان دهنده اضطراب و رنج قصه گو است و عقرب در میان مردم قصه گو است و گزیده شدن از عقرب فضیلتی است که انسان به آن دست می یابد و اگر عقرب به او برخورد کرد دشمنش غایب می شود یا برایش بدی می آید و سوزاندن عقرب در خانه اش مرگ بر دشمنانش است و اگر گوشت عقرب آب پز یا بریان شده بخورد از دشمن پول می گیرد. راوی از نظر ارث جایز و اگر تند باشد حرام است.

و هر کس در خواب عقربی را در دست ببیند که مردم را نیش می زند، کسی است که مردم را غیبت می کند و بر ضد آنان سخن می گوید.

و هر که ببیند گوشت عقرب کبابی خورده است از مال دشمن خود می خورد و اگر پخته نشود تهمت کرده است.

و هر کس عقرب را ببیند که از دهانش بیرون می‌آید یا در جامه او وارد می‌شود، نشانگر حضور دشمن در خانه اوست و با او ایستاده و نشسته است. و هر کس ببیند که در لباسش عقرب است، نشانگر فساد دین او به دست دشمنش است.

و هر کس ببیند که بر پیراهنش عقرب است، نشانگر فساد فرزندانش است، خواه دشمن باشد یا غلام.

تعبیر دیدن عقرب گزیدگی در خواب

و هر که ببیند عقربی را کشته است بر دشمن خود پیروز می شود. و هر کس عقربی را ببیند که بدون نیش او را بزند، یعنی با زن یا پسری اختلاف دارد، پس باید از خدا بترسد.

تعبیر دیدن عقرب در خواب نابلسی

هر کس عقربی را در پیراهن خود یا در دکان خود ببیند دشمن است و آنان در روزی او هستند و اگر یکی را در رختخواب خود ببیند دشمن است و آنان از اهل بیت او هستند.

و هر کس عقربی را در شکم خود ببیند یکی از کارگرانش دشمن است و اگر از مخرج او بیرون آیند یکی از اولادش دشمن است و یا بین آنها دشمنی شود.

و هرکس در خواب ببیند که عقرب خام خورده است، بد می گوید و عقرب یعنی کسی که دوست خود را از دشمنش تشخیص نمی دهد. و هر کس در خواب ببیند که عقربی را کشته است، بر دشمن خود پیروز خواهد شد.

و هر که ببیند عقربی را در دست دارد که مردم را نیش می زند، غیبت می کند و بعضی از آنها بر یکدیگر خشم می گیرند.

و آن که شبیه عقرب باشد ولی عقرب نباشد مردی است که خود را دشمن می پندارد ولی دشمن نیست و خار عقرب زبان تهمت زن است.

تعبیر دیدن عقرب در معده در خواب

و هر کس عقرب را در شکم ببیند، از نزدیکان او دشمنان او هستند و اگر گوشت عقرب را خام بخورد، راوی به سبب ارث یا چیز دیگر، از دشمن مال حرام می یابد.

تعبیر دیدن عقرب در خواب ظهر

و رؤیت عقرب بر چهره دشمن ضعیف و بی دین و مضر، به زبان و سخاوت گزنده تعبیر می شود که دشمن و دوست را فرقی نمی گذارد. و هر کس عقربی را در دست خود ببیند که مردم را نیش می زند، کسی است که مردم را به خشم می آورد و آنچه را که شایسته نیست می گوید.

و هر کس ببیند که گوشت عقرب کبابی خورده است از دشمن خود می خورد و اگر پخته نشده باشد از دشمن کمک می خواهد. و هر کس عقربی را ببیند که از دهانش بیرون می‌آید یا در جامه‌اش داخل می‌شود، نشان از دشمنی در خانه‌اش دارد در حالی که طغیان می‌کند. و هر کس ببیند که در لباسش عقرب است، نشانگر فساد دین او به دست دشمنش است. و هر کس ببیند که در پیراهنش عقرب است، نشانگر فساد فرزندانش به دست دشمن یا غلام است.

کرمانی گفت: نیش عقرب نشان می دهد که دشمنش به او تهمت می زند و به او آسیب می رساند.

و هر که ببیند عقربی را کشته است بر دشمن خود پیروز می شود.

و هر کس عقربی را ببیند که بدون وسیله به خرس خود بزند، دلیل و مداخله ای برای زن یا پسر دارد، پس از خدا بترسید.

و هر کس عقربی را ببیند ولی عقرب نباشد گمان می کند که کسی دشمن است ولی دشمن نیست.

و ابوسعید لوطی گفت: هر که عقربی را بگیرد و بر زنی افکند زنا کرده است.

تعبیر دیدن عقرب در خواب

تهمت زن ناقص است، پس هر که با او نزاع کند باید با تهمت زننده دعوا کند و هر که در خواب عقربی را بگیرد و بر سر زنش بیندازد نزد او می آید. مقعد و اگر آن را به طرف مردم پرتاب کند، مرد همجنس گرا است.

هر که عقرب را در شلوار ببیند، نشان می دهد که مردی بداخلاق است که مجذوب زنی می شود که او را در شلوار می بیند و هر که عقرب آب پز بخورد ارث می برد و اگر خام بود به او ارث می رسد. کند زناکار خواهد بود انسان و هر حیوانی که گوشتش در خواب خورده شود، و عقرب کسی است که آنچه را در دل دارد با زبان آشکار می کند، و عقرب در شکم فرزندان دشمنان است، و اصل آن است. عقرب از مقعد است. او سرکش به دنیا آمد و خدا داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا