تعبیر خواب

تعبیر دیدن کلید گم شده در خواب و رابطه آن با از دست دادن پول و ترک شغل

خرید فالوور از سایت اینبو

کلیدها برای چندین منظور از جمله باز کردن در، دفتر، گاوصندوق یا ماشین استفاده می شوند، بنابراین همه می خواهند کلید را نگه دارند و گم نکنند و گم شدن آن حالت پریشانی و تنش ایجاد می کند. کلید گم شده در خواب معانی مختلفی دارد.

تعبیر دیدن کلید گم شده در خواب

از دست دادن کلید در خواب به معنای از دست دادن پول، از دست دادن چیزی گرانبها و با ارزش برای بیننده خواب یا از دست دادن فرصت های طلایی است که باید استفاده می شد و هدر نمی رفت.

تعبیر دیدن کلید در خواب ابن سیرین

ابن سیرین گفت: دیدن کلید در خواب تعبیرهای متعددی دارد و به طور کلی کلید در خواب نشانه شهرت و کرامت و اختیار و اقبال و رزق فراوان است.

دیدن کلید در خواب تعابیر زیادی دارد، هر که کلید یا یک سری کلید ببیند به معنای پول است و هر که ببیند با کلید در می گشاید. بر او گشوده می شود، آنگاه این تفسیر او از بشارت و درخواست است ان شاء الله.

برخی از مفسران و علما معتقدند کلید در خواب رزق است، کلید چوبی نشان دهنده کمک و رزق، کلید آهنی نشان دهنده پیروزی و افتخار و کلید آهنین نشان دهنده رزق و مهربانی، پیروزی و دوستی است.

تعبیر دیدن کلید در خواب مرد

اگر در خواب کلیدی ببیند نشان دهنده پول و غرور و موفقیت است و شخصی که چندین کلید در دست دارد نشان دهنده قد و قدرت است و دیدن قفل یا دری که با کلید باز می شود نشان دهنده پیروزی و غرور است. و موفقیت، یا با زنی که مدت زیادی با شما بوده ازدواج کنید. او را طلب کرده و آرزوی ازدواج او را داشته است و مردی که کلیدی بیابد مژده ای برای برآورده شدن آرزو یا موفقیت پس از خستگی است. و دردسر

گم كردن كليد حاكي از فقدان مال يا از دست دادن عزيز براي بيننده خواب و يا از دست دادن و ترك كار است و يافتن كليد حاكي از فاش شدن رازي يا اطلاع از حقيقت است كه از بيننده خواب پنهان بوده است و خداوند داناتر است.

تعبیر دیدن کلید در خواب زن تنها

اما یافتن کلید در خواب زن مجرد یا دختر مجرد مژده ای است و حکایت از ازدواج یا نقل مکان به خانه جدید و ورود به مرحله جدیدی از زندگی دارد و کلید نیز به معنای ملاقات با فرد مناسب است. مردی که با او ازدواج کند

دیدن کلید آهنی در خواب زن مجرد، بیانگر مردی قوی است که تکیه گاه او خواهد بود و کلیدی که از طلا ساخته شده است، بیانگر ازدواج با مردی ثروتمند است و خدا اعلم.

تعبیر دیدن کلید در خواب زن باردار

و اما زن حامله ای که در خواب کلید ببیند، نشانه آن است که فرزند ذکور به دنیا خواهد آورد و تنها خداوند می داند آنچه در رحم زن حامله است، نشانه آن است که مژده به او خواهد رسید. و سعادتی که برای او به ارمغان می آورد پس از به دنیا آوردن فرزندش، خدای ناکرده.

تعبیر دیدن کلید در خواب زن متاهل

اگر زن شوهرداری در خواب ببیند که شوهرش کلیدی به او می دهد و در آستانه خانه او کلیدی پیدا می کند، مژده است که صاحب خانه شود و آن را بخرد، اما اگر کلیدی در آن بیابد. در زمین یا خیابان، خبر خوب این است که او در حال خرید ماشین است و خدا بهتر می داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا