تعبیر خواب

تعبیر وضو و استینجا در خواب چیست؟

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر وضو و استینجا در خواب چیست؟ در روایات متعددی از امام صادق و ابن سیرین تعبیر وضو و استینجا در خواب آمده است و اگر می خواهید بدانید تعبیر این خواب برای خواب دیده چیست باید این تعبیر خواب از سایت سرگرمی روز را بخوانید. ما معتبرترین سایت تعبیر خواب در ایران هستیم. پس پیشنهاد می کنم برای فهمیدن تعبیر وضو و استینجا در خواب در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلوات و درود بر ارجمندترین فرستادگان استنجاء یا وضو عملی است که بلافاصله بعد از اجابت مزاج انجام می دهیم یا بول کامل می شود و ما از آب استفاده می کنیم و این مناسب ترین است بیننده در خواب و این چند مورد است آنها را فهرست می کنیم.

هر کس در خواب ببیند در جایى که براى آن معین شده وضو گرفته است (خود را پاک مى‏کند)، دلالت بر رفع غم و اندوه و منفعتى است که بیننده به آن مى‏رسد.

هر کس در خواب در رختخواب وضو بگیرد، بیانگر بیماری یا جدایی از خانواده است.

وضو گرفتن در منزل، در جايي غير از جايي كه براي آن معين شده است، به عنوان بيننده كه ممكن است در آن خانه ساكن نباشد.

هر کس در اماکن عمومی مانند بازارها و میدان ها وضو بگیرد، این رؤیت نشان می دهد که امر بیننده خواب، در معرض زیان و ظاهر امری است که بر او پنهان است.

کسى که در خواب با چیزى که با آن شستن لازم نیست وضو بگیرد، بیانگر ادامه نگرانى در صورت نگرانى و انتظار رفع آن است که ممکن است به تأخیر افتد.

و اما استینجا در خواب، قصد وضو گرفتن برای خواندن نماز در خواب، بیانگر این است که بیننده در امان خداست و کارش آسان است.

و خداوند تبارک و تعالی داناتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا