فناوری و تکنولوژی

تلگرام در آستانه فتح یک میلیارد کاربر!

خرید فالوور از سایت اینبو

در دهه سوم اردیبهشت ماه، تلگرام اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه به ۹۰۰ میلیون نفر رسیده است. حالا «پاول دورف» مدیرعامل این شرکت می گوید این تعداد به 950 میلیون کاربر رسیده و در آستانه یک میلیارد قرار دارد.

به گزارش دیجیاتو، مدیر عامل تلگرام در پستی در کانال شخصی خود در این اپلیکیشن نوشت: تلگرام به ۹۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید که این رقم در فصل بهار ۹۰۰ میلیون کاربر بود. در راه رسیدن به یک میلیارد [کاربر]ما با هم قرار می گذاریم.”

رشد کاربران تلگرام با استفاده از برنامه های رمزنگاری شده

این دستاورد بدون شک تا حدی تحت تأثیر رونق بازی های ارزهای دیجیتال در این پلتفرم است. بازی هایی مانند NatCoin و Hamster Combat در ماه های اخیر کاربران زیادی را به سمت تلگرام جذب کرده اند. این اپلیکیشن از طریق سیستم مینی اپ ها و بلاک چین TON به پلتفرمی جذاب برای فعالیت اپلیکیشن های رمزنگاری شده تبدیل شده است و به زودی باید منتظر فروشگاه مینی اپلیکیشن تلگرام باشیم.

آغازگر این مسیر اپلیکیشن NatCoin بود که به کاربران اجازه می داد با ضربه زدن در یک بازی سکه جمع آوری کنند. به بازیکنان قول داده شده بود که بتوانند سکه های درون بازی را به توکن های ارز دیجیتال تبدیل کنند. این توکن ها را نیز می توان فروخت و به ارزهای معمولی تبدیل کرد. بالاخره این اتفاق افتاد و کاربران توانستند توکن های NOT را به TON تبدیل کنند.

بعدها بازی همستر کمبت در مسیری مشابه به موفقیت بزرگی دست یافت و به سرعت تعداد کاربران خود را افزایش داد. این بازی همچنین قول می دهد که توکن خود را روی بلاک چین TON راه اندازی کند. در حال حاضر بازی های زیادی با همین ایده در بستر تلگرام فعال هستند و کاربران زیادی را به خود مشغول کرده اند.

در مصاحبه ای در ماه آوریل، مدیر عامل تلگرام پیش بینی کرد که این اپلیکیشن احتمالاً ظرف یک سال از مرز یک میلیارد کاربر فعال ماهانه عبور خواهد کرد. حال باید دید این پلتفرم با توجه به اینکه در مدت زمان کوتاهی از نیمه گذشته است، بالاخره چه زمانی از این آستانه مهم عبور خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا