فناوری و تکنولوژی

تولید صفحه نمایش آیفون 16 در ماه ژوئن آغاز می شود

خرید فالوور از سایت اینبو

بر اساس گزارش جدید تحلیلگر راس یانگ، انتظار می رود تولید آیفون 16 در ماه ژوئن آغاز شود. این با برنامه تولید معمول اپل برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود مطابقت دارد که در اواسط سپتامبر عرضه خواهد شد.

یانگ همچنین اطلاعاتی در مورد ارقام فروش احتمالی برای سری آیفون 16 ارائه می دهد. با این حال، یانگ فاش کرد که این می تواند تابستان آینده تغییر کند زیرا مصرف کنندگان عمر باتری بیشتر را در اولویت قرار می دهند، ویژگی که معمولاً با تلفن های بزرگتر مرتبط است.

این پیش‌بینی‌ها در کنار عکس‌های لو رفته قبلی از مدل‌های سری آیفون 16 قرار می‌گیرند که باعث شد صحبت‌هایی در مورد بازگشت به طراحی دوربین عمودی آیفون 16 و 16 پلاس، یادآور دوران آیفون X، ایجاد شود.

به نظر می رسد آیفون 16 پرو مکس که در سمت چپ تصاویر فاش شده است، بزرگترین آیفون 16 پرو مکس با نمایشگر 6.9 اینچی باشد که از نمایشگر 6.7 اینچی آیفون 15 پرو مکس فعلی پیشی گرفته است.

خبر دیگر، طبق گزارش‌های اخیر، آیفون 16 پرو مکس می‌تواند اواخر امسال با نمایشگر بزرگ‌تر در مقایسه با نسل فعلی گوشی پرچمدار اپل عرضه شود.

اکنون تصاویری از گوشی ادعا شده در کنار آیفون 15 پرو مکس به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط یک افشاگر در X (توئیتر سابق)، صفحه نمایش گوشی امسال ممکن است کمی بزرگتر باشد. سری آیفون 16 اپل همچنین دارای دکمه اختصاصی 'Capture' است که در تصاویر فاش شده نیز قابل مشاهده است.

افشاگری معروف به Majin Bu (X: @MajunBuOfficial) سه تصویر از آیفون 16 پرو مکس شایعه شده منتشر کرد. برای مقایسه، تصاویر شامل مدل جعلی آن گوشی، در کنار پرچمدار نسل فعلی آن شرکت، آیفون 15 پرو مکس است. طبق گزارش ها، آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی خواهد بود که به این معنی است که انتظار می رود صفحه نمایش 0.2 میلی متر بزرگتر از مدل قبلی خود باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا