اخبار روز

جزئیات عرضه گوشت گرم در ایام عید

خرید فالوور از سایت اینبو

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع روزانه کالاهای اساسی در ایام نوروز بایرام خبر داد و گفت: عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه های زنجیره ای از امروز با قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو 299 هزار تومان و گوشت گاو 316 هزار تومان آغاز می شود. بره کیلویی تومان.

به گزارش سرگرمی روز، جبرئیل برادی در خصوص توزیع کالاهای ضروری ایام نوروز در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب تلاش می شود تا اطمینان حاصل شود. ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان.

وی افزود: در این راستا نکات مختلفی برای توزیع میوه در شب عید و سایر کالاهای اساسی در نظر گرفته شد. میوه ها و کالاهای اساسی به مقدار کافی مورد بررسی قرار گرفته و روزانه در شهرستان های استان و شهر تهران توزیع می شود و نگرانی در این زمینه وجود دارد.» وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به استقبال گسترده مردم از روند اهدای میوه و خرما در شب عید گفت: با اقدامات انجام شده علاوه بر گوشت قرمز و مرغ منجمد، از امروز گوشت قرمز داغ نیز به صورت بسته بندی در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

وی در خصوص قیمت این محصول گفت: گوشت گرم گوساله کیلویی 299 هزار تومان و گوشت گرم گوسفندی کیلویی 316 هزار تومان به فروش می رسد.

یکی از برادران در پایان خاطرنشان کرد: مردم می توانند تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف و یا از طریق سامانه 124 اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا