تعبیر خواب

جواهرات در خواب چیست؟

خرید فالوور از سایت اینبو

جواهرات در خواب چیست؟ در روایات متعددی از امام صادق و ابن سیرین جواهرات در خواب آمده است و اگر می خواهید بدانید تعبیر این خواب برای خواب دیده چیست باید این تعبیر خواب از سایت سرگرمی روز را بخوانید. ما معتبرترین سایت تعبیر خواب در ایران هستیم. پس پیشنهاد می کنم برای فهمیدن جواهرات در خواب در ادامه مطلب همراه ما باشید.

جواهرات در خواب

تعبیر خواب سنگ های قیمتی وجود دارد و در این مطلب از کتاب تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب سنگ های قیمتی را مشاهده خواهید کرد.

مرجان در خواب:

بعضی گفتند مال بسیار است و کنیز زیبا و نیکو و شکننده و گردن بند از آن و مهره هاست. ماه حرام و نه هدیه و نه گردن بند با یاقوت) شادی و نشاط، پس هر که ببیند با یاقوت مُهر شده است، دین و نام دارد، و اگر ببیند لوبی (یاقوت کبود) گرفت و او شد. در انتظار پسری از او دختری به دنیا آمد و اگر می خواست ازدواج کند به قول حق تعالی با زنی زیبا و زیبا با دین ازدواج کرد (گویا یاقوت و مرجان هستند) دنیا پرچم دارد. والی مأمور است و تاجر تجارت دارد، می گفتند یاقوت کبود دوست است

و کی دید

اگر به ماده یا مرواریدی که نور ندارد یا شیشه ای که نور ندارد نگاه کرد از خفقان و شدت بر حذر باشد زیرا – روح در بدن مانند نور در شیشه و ذات است یا عقلش می رود. دور چون عقل مادّه شادی است از زنی زیبا و بعضی از آنان گفتند که – یاقوت کبود را به زنان نسبت می دهند تا اندازه گیری آن زیاد باشد و آنگاه پول باشد و هر که یاقوت بدهد. این اتفاق برای یک زن زیبا خواهد افتاد

زمرد و آکوامارین در خواب

او نجیب برادران و فرزندان و مال نیک و حلال و گفتار پاک علم (و درستی) است و تنها دوستدار صاحب دین و تقوا خواهد بود، ظلم شدید.

عقیق در خواب

مبارک فقیر را تکذیب می کند طبق آنچه در روایت از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده است، پس هر که آن را دید.

گویا با آن مهر می زند، چیز مبارکی دارد و برکت فزاینده ای به دست می آورد، و نیز ابسیدین (پول از روی سوء ظن و برای کسانی که انتظار دارند فرزندی به دنیا بیاید، و نیز نشانگر دوست ریاکار و یک مهره است). دوستی که یاوری ندارد و زیاد آن حرام است و سرب نشان دهنده عوام است و گرفتن آن حکایت از منفعت مال مغان و گرفتن سرب دارد.

و هر کس ببیند که گلوله‌ها را آب می‌کند، در موردی در او مجادله می‌کند و به زبان مردم می‌آید: زرد و مس (پول نصارا و یهودیان).

سنگ های قیمتی در خواب تعبیر سنگ های قیمتی در خواب تعبیر سنگ های قیمتی در خواب ابن سیرین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا