فناوری و تکنولوژی

خبر بد برای طرفداران آیفون!

خرید فالوور از سایت اینبو

رویداد اپل برای معرفی سری آیفون 16 و برخی دیگر از محصولات جدید این شرکت طی چند روز آینده برگزار می شود، اخبار جدید نشان می دهد که در این رویداد زمانی شاهد معرفی سری جدید آیپد مینی یا ایرپاد مکس نخواهیم بود.

به گزارش دیجیاتو، در حالی که پیش از این گمان می‌رفت نسل جدید آی‌پد مینی در رویداد اپل در ماه سپتامبر رونمایی شود، اما به گفته «مارک آلمانی» مجله بلومبرگ، اپل همچنان در حال کار بر روی آی‌پدهای جدید است و در صورتی که ظرف چند سال آینده برگزار شود. روز وجود خواهد داشت اخبار در مورد آن خواهد شد iPad. علاوه بر این، مارک آلمان در گزارش خود اعلام کرد که نسل جدید AirPods Max و Apple TV در رویداد شهریور ماه معرفی نمی شوند. هنوز زمان دقیق عرضه این 2 محصول مشخص نشده است.

سری جدید آی‌پد مینی در ماه اکتبر در کنار سایر نسخه‌های آی‌پد وارد بازار می‌شود

به گفته مارک گارمن، سری جدید آیپد در کنار آیپد مینی به روز شده در رویداد اپل در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. همچنین سری جدید دستگاه های مک مجهز به تراشه M4 نیز در این رویداد معرفی خواهند شد. این خبرنگار مجله بلومبرگ پیش از این گزارش داده بود که موجودی آی پد مینی در فروشگاه های اپل رو به اتمام است که می تواند نشانه ای از برنامه های اپل برای معرفی سری جدید در چند ماه آینده باشد.

iPad Mini 6 در سپتامبر 2021 با برخی ارتقاءهای قابل توجه مانند صفحه نمایش LCD 8.3 اینچی با تراشه A 15 Bionic و 4 گیگابایت رم معرفی شد، اما فاقد قابلیت پشتیبانی از Apple Intelligence است. از آنجایی که حداقل مقدار رم مورد نیاز برای پشتیبانی از این هوش مصنوعی 8 گیگابایت است. بنابراین می توان پیش بینی کرد که آیپد مینی جدید با حداقل 8 گیگابایت رم روانه بازار شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات آیپد مینی 7 به بیرون درز نکرده است، اما گزارش های قبلی حاکی از استفاده از نسل جدید صفحه نمایش های LCD در این دستگاه است و باید مشکل ژله ای اسکرول را که در برخی از مدل های قبلی آیپد و حتی اپل واچ وجود داشت برطرف کند. اولترا دیده شد، تصمیم گرفت. پشتیبانی از Wi-Fi 6 E، بلوتوث 5.3 و رنگ های جدید از دیگر قابلیت های احتمالی آیپد مینی 7 هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا