اخبار روز

خرید خودرو متوقف شد

خرید فالوور از سایت اینبو

در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده و افرادی که قرار بود خودرو بخرند معاملات خود را به پایان رسانده اند و بقیه مردمی که نگران ضرر و زیان هستند خرید و فروش خود را به سال آینده موکول کرده اند.

به گزارش سرگرمی روز، با نزدیک شدن به آخرین روز سال، خرید و فروش خودرو در بازار همچنان در رکود است و اکثر مردم ترجیح می دهند معاملات خود را به سال آینده موکول کنند. البته نکته قابل توجه اینجاست که قیمت خودرو طی یک هفته گذشته به دلیل افزایش قیمت دلار افزایش یافته و همین موضوع باعث افزایش تعلل مردم در خرید خودرو شده است.

علاوه بر این بررسی ها، قیمت خودروهای داخلی و دستی طی 6 ماه گذشته بین 25 تا 28 درصد افزایش یافته است و مشخص نیست قیمت خودرو در سال آینده به کدام سمت خواهد رفت.

البته کارشناسان خودرو بر این باورند که نوسانات قیمت در بازار خودرو تحت تاثیر تورم و قیمت دلار است. اگر این مشکلات با تغییراتی همراه باشد، قیمت خودرو نیز افزایش می یابد.

در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده و افرادی که قرار بود خودرو بخرند معاملات خود را به پایان رسانده اند و مابقی افرادی که نگران ضرر و زیان هستند خرید و فروش خود را به سال آینده موکول کرده اند.

بررسی های بازار نشان می دهد که ثبات قیمت در قیمت های داخلی وجود دارد و تغییرات قیمت خودروهای مونتاژی نیز بسیار ناچیز است.

در جدول زیر قیمت انواع خودرو در بازار آزاد تهران را مشاهده می کنید:

خرید خودرو متوقف شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا