اخبار روز

داستان عجیب قیمت پراید وارداتی؛ ۲۵۰ میلیون ناقابل

خرید فالوور از سایت اینبو

شاید جالب باشد بدانید که پراید در گذشته با مدل های 93 و 92 وارد ایران می شد که اگر قصد خرید پراید وارداتی دارید مدل هاچ بک آن در بازار یافت می شود.

به گزارش رزاژ ماشین; در کل پراید وارداتی کمیاب است و به همین دلیل قیمت نسبتا بالایی دارد. پرایدهای وارداتی در بازار حدود 190 تا 250 میلیون تومان به فروش می رسد. به یک معنا می توان گفت که قیمت پراید وارداتی تقریبا با نسخه های صفر کیلومتر برابری می کند.

برای خرداد ماه، عوارض و معافیت تعدادی از خودروهای وارداتی تولید سال 93 و 94 اعلام شد.

بر اساس اعلام اداره کل ارزش گذاری و تعرفه گمرک ایران، بیشترین حقوق و سود در بین 17 خودروی وارداتی، ولوو 960 سدان (6 سیلندر) 18 میلیون و 8 هزار و 93 ریال و کمترین آن 2 میلیون و 23 هزار و 10 ریال به پراید است. ماشین های C. جایزه D5 (چهار سیلندر).

تاریخچه تولید پراید

تولید خودروهای کیا پراید در سال 1365 آغاز شد.این خودرو در واقع نسخه بومی سازی شده مدل کیا پراید تولید شرکت کره جنوبی کیا موتورز است. پراید در ابتدا به عنوان یک خودروی شهری و خانوادگی مقرون به صرفه به بازار عرضه شد.

پراید در ابتدا به عنوان خودرویی اقتصادی و ساده شناخته می شد و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برای بسیاری از افراد جذاب بود. طی سالیان متمادی این خودرو تحت لیسانس و توافقنامه در کشورهای مختلف تولید و به فروش می رسد. به عنوان مثال در ایران پراید توسط سایپا تولید و روانه بازار می شود.

ماجرای عجیب قیمت پراید وارداتی;  250 میلیون غیر ممکن

ماجرای عجیب قیمت پراید وارداتی;  250 میلیون غیر ممکن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا